Spore - så det snart.... eller
Fra : Martin

Dato : 02-09-08 21:19

Utroligt - fik lige af vide af en kammerat at Spore er udkommet på det
illegale marked.

og sørme så
<http://www.nfohump.com/index.php?switchto=nfos&menu=quicknav&item=viewnfo&id=127807>
selvfølgelig kan man ikke gå online med det

Så tror godt at 4 sep. overholdes, så vi venter selvfølgelig stadig :)

Nu er det værste bare... jeg kan ikke huske om jeg har forudbestilt det...
Der er ihvertfald ikke nogle ordrer hos mine normale spilpusher

Fra : Hagar

Dato : 02-09-08 21:22

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu er det værste bare... jeg kan ikke huske om jeg har forudbestilt det...
> Der er ihvertfald ikke nogle ordrer hos mine normale spilpusher

Jeg har bestilt mit, og det er betalt, for længe siden, så jeg går bare her
og venter mens gulvtæppet bliver slidt op

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 03-09-08 15:52

> Jeg har bestilt mit, og det er betalt, for længe siden, så jeg går bare
> her og venter mens gulvtæppet bliver slidt op
>
> Hagar

Mit Spore er blevet afsendt i dag, så med en smule held, så skulle jeg have
det i morgen, jiiiiiha

Hagar

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 03-09-08 21:35

> og sørme så
> <http://www.nfohump.com/index.php?switchto=nfos&menu=quicknav&item=viewnfo&id=127807>
> selvfølgelig kan man ikke gå online med det

Jep, virker fint. Og nej man kan kun spille singleplayer.

Og det er så der at man selvfølgelig har bestilt det originale spil (som jeg
skam også har) fordi at man laver en skabning som man er stolt af og så vil
man overtage herredømmet i universet og det kræver jo heldigvis at spille
online imod andre :).

Jeg vil hedde ConTonkTen når spillet kommer og jeg kommer online i
det.....vi ses måske ;D....

Mvh
Silver.

Fra : Hagar

Dato : 04-09-08 16:47

> [...]
> spille online imod andre :).
>
> Jeg vil hedde ConTonkTen når spillet kommer og jeg kommer online i

Har fået det, spillet det og moret mig, men jeg tror ikke det bliver et
favoritspil i den grad, det bliver for mig mere et hygge spil når jeg ikke
gider noget andet.
Det der undre mig mest, det er når man kommer til hvor man skal lave sig en
stamme, så skifter styringen helt og aldeles, og det er lidt kedeligt, men
ellers et ret sjovt spil.

Hagar

Fra : Martin

Dato : 06-09-08 01:47

Hagar wrote:

> [...]
> stamme, så skifter styringen helt og aldeles, og det er lidt kedeligt, men

Det er netop det jeg synes der er fedt...
The Sims, et eller andet hack'n'slash, Settlers og til sidst EVE online
(eller ved ikke om det er sidste stadie, men jeg er gået kold i den del).
Det tog mig 4 timer at nå til EVE online delen... og den er bare nederen
og kedelig... ellers så er det bare mig der ikk kan finde ud af det hehe.

Men det er godt nok tydeligt at skaberen er The Sims forfatteren også,
ikke fordi det er dårligt, og The Sims har jo trodsalt nok været en af
de mest sælgende serier overhovedet.

Det jeg synes der er lidt weird, creator delen kan man jo slet ikk bruge
i spillet, da man jo ikk får alle delene.

Fra : Hagar

Dato : 06-09-08 07:05

> [...]
> mest sælgende serier overhovedet.
>
> Det jeg synes der er lidt weird, creator delen kan man jo slet ikk bruge i

Jeg er nu kommet ud i rummet, og nu er det temmelig meget underligt, for nu
skal jeg bare flyve rundt i den ufo, og jeg når ikke særligt langt, så er
der problemer på hjemmefronten, som nu kun har en by tilbage, resten er der
nogle fjender der har smadret, selv om jeg har sikret med max forsvar. Det
at finde rundt til de forskellige systemer er også noget underligt noget,
for de kan ikke nås ved at flyve direkte der til, nææ, man skal lige som
gennem en labyrint for at komme rund omkring, så er man kommet langt væk, så
tager det tid før man kan nå hjem når fjenden ringer på, og det er lidt
surt. Så hvordan man kommer ud til andres spilleres systemer, det ved jeg
godt nok ikke.

Hagar