Vejhjælp
Fra : uffe.j

Dato : 23-07-01 16:44

Er der mon nogen, der har kendskab til et billigt abbonement på vejhjælp til
mc?

--
uffe.j@private.dk

Fra : Petrich

Dato : 23-07-01 17:22

Prøv Top-Hjælp - eller Falck - prøv dig frem
Flemming
XV535S

Fra : HANS LYNGBÆK BALDRIA~

Dato : 24-07-01 03:17

Hej Uffe

Dansk Autohjælp er billigst. 498,- /år.

Hans

uffe.j <uffe.j@private.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MGX67.4951$oH6.468136@news010.worldonline.dk...

Fra : boe

Dato : 24-07-01 08:01

"HANS LYNGBÆK BALDRIAN" <baldrian@get2net.dk> wrote in message

> Dansk Autohjælp er billigst. 498,- /år.

Koster kr. 270,- om året hvis man er medlem af FDM. Derudover kr. 100,- pr.
asisstance. Betalingen af de 100kr bortfalder, hvis ikke hjælpen er fremme
inden 1 time.

Bo, VF1000F

Fra : Anneli

Dato : 24-07-01 22:17

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev i en meddelelse
> Er der mon nogen, der har kendskab til et billigt abbonement på vejhjælp
til
> mc?

Jeg betaler ca. 175,- pr. år hos Tophjælp - det forudsætter, at du er
forsikret hos TopDanmark.

Stor hilsen Anneli - nu med Savage :0)))))

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-07-01 22:29

Anneli skrev:

> Stor hilsen Anneli - nu med Savage :0)))))

Jamen, tilykke!!!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 25-07-01 21:49

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en

> Stor hilsen Anneli - nu med Savage :0)))))

Heeey!

Tillykke med stamperen!
Det er vel overflødigt at spørge til farven

--
Armand.
(atter mc-løs, efter to måneder med CB4½)

Fra : Anneli

Dato : 25-07-01 23:28

> Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en

> Heeey!
>
> Tillykke med stamperen!
Takker!! :0)

> Det er vel overflødigt at spørge til farven
Nix, det er ikke den gule, men tjek tråden Held i uheld, så får du svar - på
både det ene og det andet

Stor hilsen Anneli

Fra : Armand

Dato : 27-07-01 15:51

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Takker!! :0)
> Nix, det er ikke den gule, men tjek tråden Held i uheld, så får du
> svar - på både det ene og det andet

Ehh?
Og så skulle en af dine tråde vise sig at være blandt de jeg har "spolet
forbi"
Og historien er ovenikøbet så gammel at min newsreader har syltet den
(som beregnet!); men takket Lasse Lundbergs elendige quotings-teknik
fangede jeg umiddelbart lige hele historien i hans indlæg (tal lige om
blandede følelser)!

Forøvrigt forståeligt at du henviser til indlægget, med dén historie

Historien giver lejlighed til atter at tale om sikkerhedspåklædning - á
sikkerhedssko med stålsnude til at tage fra når ens motorcykel falder
ned over tæerne på en, efter at være bakket ned
Her hvor tiden er gået, og LS'eren er blevet en vane, er det velsagtens
for sent at kondolere; men fandeme ærgeligt alligevel

Kunne du ikke have fået leveret en gul Savage, hvis du blot havde haft
lidt tålmod, eller hører den ikke til den nye årgang??

--
Armand.
(der er skuffet over ikke at måtte have været vært for en enkelt flaske

Fra : Anneli

Dato : 27-07-01 22:02

> Her hvor tiden er gået, og LS'eren er blevet en vane, er det >velsagtens
> for sent at kondolere; men fandeme ærgeligt alligevel
Nææ, ikke helt - jeg græder stadig over tabet af den lille gule, men er nu
også mægtig glad for den nye, selvom den ikke er gul.....

> Kunne du ikke have fået leveret en gul Savage, hvis du blot >havde haft
lidt tålmod, eller hører den ikke til den nye årgang??
Min er en hengemt fra 1999, den findes kun i sølvlilla-aktig og rygtet
siger, at der ikke kommer flere Savager til landet?!? Min tålmodighed (og
økonomi.....) rakte ikke til en omlakering, og pyt da også, den er faktisk
helt pæn :0)

> Armand.
> (der er skuffet over ikke at måtte have været vært for en enkelt >flaske
> i klubben, når nu i var i byen!)
Træd bare i det; jeg nåede IKKE til byen.....den lille gule blev mast langt
forinden :0((( Hvilket iøvrigt glæder mig, det ville da have været for surt
at have betalt bropenge!

Stor hilsen Anneli - og fin, fin Savage! :0)

Fra : Armand

Dato : 28-07-01 00:49

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Træd bare i det; jeg nåede IKKE til byen.....den lille gule blev mast
> langt forinden

Jamen - BSA'en blév da hentet sidenhen!?

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 28-07-01 22:54

> Jamen - BSA'en blév da hentet sidenhen!?

Nix, den står der faktisk endnu - jeg siger ikke hvor, men det er hos én du
kender (eller én der kender dig). Hvis du vil gætte, så gør det
privat.....:0)

Stor hilsen Anneli