Udstødning på Neo's
Fra : Torben Petersen

Dato : 23-07-01 16:47

Hej NG!

Jeg har en Yamaha Neo's 45 hvor begrænsningerne er fjernet, den løber
en 65/70 kmt.

Nu er spørgsmålet, vil det give mig mere hastighed hvis jeg monterer
en tunudstødning? og evt. hvilken en der er bedst til foremålet, den
må helst ikke larme mere end den gør med den originale.

Mvh. Torben Petersen.

Fra : Donati

Dato : 23-07-01 18:44

"Torben Petersen" <toan@io.dk> skrev:

> Nu er spørgsmålet, vil det give mig mere hastighed hvis jeg monterer
> en tunudstødning? og evt. hvilken en der er bedst til foremålet, den
> må helst ikke larme mere end den gør med den originale.

Har du overvejet et 70ccm cylinderkit istedet?
Det er der jeg ville starte "forbedringerne"

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Gundersen

Dato : 23-07-01 20:29

Hej Torben!

> Jeg har en Yamaha Neo's 45 hvor begrænsningerne er fjernet, den løber
> en 65/70 kmt.

Det er meget normalt!

> Nu er spørgsmålet, vil det give mig mere hastighed hvis jeg monterer
> en tunudstødning? og evt. hvilken en der er bedst til foremålet, den
> må helst ikke larme mere end den gør med den originale.

Der findes næsten ingen tunpotter der er gode på en orginal 50ccm
cylinder!
Overvej en billig Polini sport cylinder (70ccm) eller en Athena Cylinder!
(Husk at sætte en støre dysse i! (ca. 84-86!))

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 24-07-01 14:26

"Torben Petersen" <toan@io.dk> wrote in message news:r5holt40qkvm0huu25k9v7cpnn2obsdr3d@4ax.com...
> Hej NG!
>
> Jeg har en Yamaha Neo's 45 hvor begrænsningerne er fjernet, den løber
> en 65/70 kmt.

Det er jo godt nok

> Nu er spørgsmålet, vil det give mig mere hastighed hvis jeg monterer
> en tunudstødning? og evt. hvilken en der er bedst til foremålet, den
> må helst ikke larme mere end den gør med den originale.

Hmm... Hvis du virkelig ikke gider at skifte cylinder, er en Technigas Basic nok en mulighed, så burde den rende en 80 stykker.
Men et 70 ccm cylinderkit ville være meget bedre.

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows