Potter til GSX-R 750
Fra : RangerJoe

Dato : 23-07-01 16:21

Hvilke er de ondeste til en Gixxxer ?? Man skal jo gerne være istand til at
advare de andre trafikanter :))

Har hørt folk anbefale "2 Brothers" potter ?
Nogen med erfaring / priser med disse ??

/Hans

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 23-07-01 17:10

Lækker finish samt kvali , dog meget højt råbende ..... men det er vel oxo
det du leder efter he he

Se og bestil evt. på http://www.motospeed.se/

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 23-07-01 18:36

Vrøvl det er V & Hines de sælger ved Motor speed , bær over med mig det er
mandag prøv tag et kik på http://www.twobros.com/ istedet.

Men stadigt V og H er lækker kvali og bestemt værd at overveje hvis et du
leder efter blot er federe lyd og finish ........... Stadigt er Akrapovic
dog konge systemet om man vil være med til prisen for et komplet system. Du
kan ta' et kig på http://www.akrapovic.de/ men græd nu ikke over priserne
ISÆR ikke inden du forhører dug hos din lokale cykel smed he he. Akrapovic
system kan evt. bestilles via m&p.com i UK, et er billigere og sikkert
mindst lige så hurtigt som at få cykel smeden til at få det hjem.

Hygge

Janner

Fra : Steffen Voss Jepsen

Dato : 23-07-01 20:46

¯`·.¸J@nner¸.·´¯) <ask@me.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9jhn7f$29$1@sunsite.dk...
> [...]
> system kan evt. bestilles via m&p.com i UK, et er billigere og sikkert
> mindst lige så hurtigt som at få cykel smeden til at få det hjem.

Enig Vrææl og Hines er det rene blod ud af ørerne !! ....
og Akrapovic er sagen til en Gix 750. Lyden er ganske fantastisk uden at den
er dræbende høj.

MEN Akrapovic laver kun bolt-on til årgang 2000+ Gix750, og er den ældre er
du tvunget til et fuldt anlæg.

(http://www.ambi-bike.de/ Ambi's Bikeshop kan anbefales)

Steffen
SL1000 LeoVinci

Fra : brian jensen

Dato : 24-07-01 05:57

hvor gammel er den gixer siden du skriver "potter" min er da født med 4i1
og den kører med cobra slip on den har "synes jeg" en fed lyd og den gav
også lidt effekt efter en justering 100-107 dog i samarbejde med en k&n
indsats en af mine venner kører med komplet youshimura anlæg på en nyere
model og kan ikke få det samme ud af hans maskine han har fået af vide at
med et komplet anlæg af den kaliber skal man lave mere ved gixeren for at få
den fulde effekt ud af anlæget

brian jensen

Fra : RangerJoe

Dato : 24-07-01 16:55

Det er til en '98'er ( tror jeg nok det bliver, jeg har ikke købt den
endnu).....Så det er 4i1 :)

Nogen erfaringer med at købe en halvny GIXXER ??
Særlige ting at kigge efter.. ( Min første cykel... Mindre kan simpelthen
ikke gøre det :)) )

Tak for de mange gode råd....
Men, erghh hvad sige politiet til en MEGET larmende potte ??

Hvad er ca. på et komplet Akrapovic system.... ( tør jeg overhovedet
spørge..)

Hvis der er nogen i Aalborg-området som triller rundt med en ond potte, vil
jeg da gerne lige høre den... Så kan det jo være der falder en øl-bamse af
:)

Fra : Steffen Voss Jepsen

Dato : 24-07-01 21:35

Jeg vil mene du kan nøjes med et SP-anlæg, så bliver prisen ca. 1730 Dmark
(Ambi's Bikeshop http://www.ambi-bike.de/ ) hvilket svarer til 6500,-

Steffen
SL1000 LeoVinci

RangerJoe <NO@Way.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5d99d1$0$31246$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Frasier

Dato : 24-07-01 21:48

"RangerJoe" <NO@Way.com> wrote in message
> [...]
vil
> jeg da gerne lige høre den... Så kan det jo være der falder en øl-bamse af
Godt nok ikke en gixxer, men en zx7r fra 96, kan du høre med en twobrothers
potte på min hjemmeside http://www.gimp.dk/gimp.dk/default.asp?side=QMC
Twobrothers potten er i rigtig lækker finish(man får virkelig følelsen af at
det er det bedste kvalitet der er brugt)
bestilte min fra http://www.motopro.com

Frasier

Fra : RangerJoe

Dato : 24-07-01 17:01

Hov lige et lille spørgsmål til.....

Akrapovic findes i 3 udgaver.. SP, Racing og Evo !
Hvilken skal man gå efter ( eller er det kun penge-pungen som bestemmer det
? )