TopUnderholdning
Fra : Nade

Dato : 23-07-01 13:19

Nu ved jeg ik om filmen "Snatch" er blevet diskuteret her, men det er
absolut en af de bedre og værd at eje.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 23-07-01 14:45

>Nu ved jeg ik om filmen "Snatch" er blevet diskuteret her, men det er
>absolut en af de bedre og værd at eje.

Mnja, jeg synes egentlig den var lidt... kedelig. Kan efter mig mening
ikke måle sig med "Lock, Stock and Two Smoking Barrels".

Mvh, Claus Nielsen
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Anders Lauge Madsen

Dato : 23-07-01 16:47

"Claus Nielsen" <cnn@post6.tele.dk> wrote
> Mnja, jeg synes egentlig den var lidt... kedelig. Kan efter mig mening
> ikke måle sig med "Lock, Stock and Two Smoking Barrels".

Kedelig er nok det sidste ord jeg ville vælge. Jeg så dem i omvendt
rækkefølge, og opfatter nærmest Lock, Stock som "kedelig" i forhold til
Snatch. (Jeg mener begge film er ret geniale. Blot syntes jeg Snatch er
langt bedre skruet sammen)

"What? You mean proper fucked?"

Mvh

Anders

Fra : Andreas Hansen

Dato : 28-07-01 11:33

jeg faldt personligt i søvn i biografen til "Snatch". Mage til
pseudo-tarantino-bræk skal man lede længe efter. Filmen er al for bevidst
om, hvor skide smart den er. Der er et par fede boksescener, hvor især
effekten med at falde gennem gulvet i bokseringen var en meget visuel flot
illustration af et bokseslag.

Men filmen er al for selvoptaget og de smarte replikker bliver leveret med
en "se mig-se mig" stemning, der er uudholdelig i længden.

/Andreas