Musik fra TV-køkkenet
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-07-01 13:08

Hvad hedder det stykke musik der i sin tid blev brugt i TV-køkkenet?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Henrik Garde Hansen

Dato : 23-07-01 20:53

Så vidt jeg husker hedder den TRUDDELUT og er lavet af Bengt Halberg.

Håber hukommelsen er ok?!

M.v.h.

Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-07-01 21:03

Henrik Garde Hansen skrev:

>Så vidt jeg husker hedder den TRUDDELUT og er lavet af Bengt Halberg.

Hmm, en søgning (google.com) på disse to giver ingen resultater...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 25-07-01 21:34

In message <cj0pltsjrnsq275f28ut8heb2cvspaus10@news.inet.tele.dk>
date 23 Jul, wrote a daemon named Lasse Hedegaard:

>Hmm, en søgning (google.com) på disse to giver ingen resultater...

Muligvis fordi han hedder HalLberg og numeret hedder Truttelutter (eller
noget i den retning) - jeg har stadig ikke kunnet finde det. Gad vide om han
har givet den en mere international titel?

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 25-07-01 21:48

In message <cj0pltsjrnsq275f28ut8heb2cvspaus10@news.inet.tele.dk>
date 23 Jul, wrote a daemon named Lasse Hedegaard:

Okay, her er den sgu:

http://www.bibliotek.dk/search.zap?target=Dfa&&term4=&term2=Hallberg+Bengt&term3=&term8=&term1=&term7=&&cclterm5=materiale%3D(b%E5+eller+pf+eller+mu+eller+sc+eller+und)&cclterm6=&field4=emne&field2=forfatter&field3=titel&field8=ISBN&field1=fritekst&field5=&field6=&field7=%E5r_lig&syntax=xml&op=og&start=142&number=1&element=L

Bengt Hallberg og Truddelutt.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed
Copenhagen,Denmark http://isa.dknet.dk/~alexbach/
..... An ulcer is what you get mountain climbing over molehills