Norge tur/retur
Fra : Pernille Thodsen Yde

Dato : 23-07-01 11:49

Hej Alle.

Så er planlægningen af sommerferie 2001 på plads. Turen går til Norge og vi
glæder os, MEN...

Da færgebilletten blev bestilt undrede vi os noget over prisen. Er der nogen
der har erfaringer med færgeoverfart, priser eller evt. bare et godt råd til
turen, vil vi meget gerne høre nærmere.

Ellers en god sommer til jer alle.

Pernille
R80RT

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-07-01 22:25

Hej,

Til info - hvad måtte du slippe? Overvejer selv at køre derop ad på et
tidspunkt...

God sommer og god tur til dig også!

Mvh,
Tony
XJ600S

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-07-01 09:15

"Pernille Thodsen Yde" <pybs@mail.dk> writes:

> [...]
> der har erfaringer med færgeoverfart, priser eller evt. bare et godt råd til

Hvis du vil have råd om sjove Mc-veje og bjergpas, så send mig en mail
med hvor I har tænkt jer (område). Jeg har boet 3 år i Norge og
kender til lidt veje her og der.

Mht pris, så er Køben-Oslo, valgte jeg altid den billigste kahyt (køjer).

> Ellers en god sommer til jer alle.

Jotak, jeg fik slidt behørigt på dæk og kneesliders igår på Anderstorp.
Damn, den bane fungerer jo som en plansliber for kneeslidersne

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@exbit.com> Opinions are mine...

Fra : Adam Christensen

Dato : 24-07-01 13:10

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@exbit.dk> wrote in message

> Jotak, jeg fik slidt behørigt på dæk og kneesliders igår på Anderstorp.
> Damn, den bane fungerer jo som en plansliber for kneeslidersne

Er det en fed bane? Var det noget du selv havde arrangeret eller...?

--
Adam
SV650S

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-07-01 13:36

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> writes:

> "Kai Harrekilde-Petersen" <khp@exbit.dk> wrote in message

> Er det en fed bane? Var det noget du selv havde arrangeret eller...?

Anderstorp er en meget stor (4025m) og hurtig bane. Vi kørte dog kun
på den halve bane aht støjkrav. Jeg kører via en "invite-only" klub
som arangerer 4 dage om året deroppe.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@exbit.dk> Opinions are mine...