Erfaringer med Wasco kombineret vaske
Fra : Christian Andresen

Dato : 23-07-01 09:12

Da jeg overvejer at anskaffe mig en kombineret vaskemaskine og
tørretumbler kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har
erfaringer med Wasco kombineret vaskemaskine og tørretumbler, denne
kan købes hos Harald Nyborg.

mvh

Christian

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-07-01 18:22

On 23 Jul 2001 01:11:34 -0700, cbandresen@yorkref.com (Christian
Andresen) wrote:

> [...]
>tørretumbler kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har
>erfaringer med Wasco kombineret vaskemaskine og tørretumbler, denne

Jeg kender ikke Wasco, men de kombinerede maskiner jeg har stiftet
bekendtskab med led alle af den store ulempe at tumbleren ikke har
lige så stor kapacitet som vaskeren, det vil sige: når vasken er
færdig skal du tage halvdelen af tøjet ud og tørre den anden halvdel
for derefter at bytte det våde og det tørre tøj og tørre resten.

Det er cirka lige så besværligt som det lyder.

Fordelene ved separate maskiner er at du kan tørre en hel vask mens du
vasker den næste.

Kombimaskiner er tit noget juks.

--
Jens

Simon's Law: Everything put together sooner or later falls apart.