"Seven Nights To Rock" med Springsteen, hv~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-09-08 16:31

En af ungerne (og mig også ) vil gerne genhøre "Seven Nights To Rock"
med Boss'en, efter at have hørt den til koncerten tilbage i juni.
Det er denne her:
http://www.youtube.com/watch?v=ZL71sM11w2I
Der skulle vel ikke være nogen som ved, om den evt. kan købes/downloades
nogen steder i en rimelig kvalitet (MP3)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Max

Dato : 15-09-08 16:41

Hej Per

> Der skulle vel ikke være nogen som ved, om den evt. kan
> købes/downloades nogen steder i en rimelig kvalitet (MP3)

Har han i det hele taget indspillet den ?

--
Mvh Max

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-09-08 18:17

> Hej Per

> Har han i det hele taget indspillet den ?

Ikke officielt, tror jeg, men håbede lidt på, at en eller anden havde
opsnappet den ved en koncert

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-08 18:36

> Ikke officielt, tror jeg, men håbede lidt på, at en eller anden havde
> opsnappet den ved en koncert
>
> --
Nuvel, optagelsen fra Parken har ikke den bedste lydkvalitet...men til
gengæld er optagelsen fra Göteborg fra 4. juli 2008 ikke så ringe endda
Hent den via dette link:
http://www.mediafire.com/?mofx7vgpjkk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-09-08 19:38

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> Nuvel, optagelsen fra Parken har ikke den bedste lydkvalitet...men til
> gengæld er optagelsen fra Göteborg fra 4. juli 2008 ikke så ringe endda
>
> Hent den via dette link:
> http://www.mediafire.com/?mofx7vgpjkk

Super, tak for det

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 16-09-08 07:00

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev

> [...]
> Der skulle vel ikke være nogen som ved, om den evt. kan
> købes/downloades nogen steder i en rimelig kvalitet (MP3)

Må jeg anbefale alt.binaries.music.springsteen. Der kan du finde den fra
adskillige koncerter, og nogen af dem endda i rimelig kvalitet.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-09-08 09:30

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen

> Må jeg anbefale alt.binaries.music.springsteen. Der kan du finde den fra
> adskillige koncerter, og nogen af dem endda i rimelig kvalitet.

Tak, men jeg har kikket i den gruppe og den er desværre tom
Jeg tror at det skyldes, at jeg har Tele2/Cybercity abb. og at de
"censurerer"/modererer nogle af grupperne ret kraftigt.
Jeg har haft gruppen inde i ca. 1 år og der har aldrig været noget i den
(her)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Broegger

Dato : 18-09-08 11:31

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:48cf6e97$0
> [...]

> "censurerer"/modererer nogle af grupperne ret kraftigt.
> Jeg har haft gruppen inde i ca. 1 år og der har aldrig været noget i den

ja, jeg har 910000 indlæg i den. Det er via APN.