Gratis Tom Waits koncert (podcast)
Fra : Esther

Dato : 14-09-08 13:44

Hej, hvis I har iTunes så ligger der en guldgrube af gratis
koncertoptagelser som podcasts på NPR,
her er link til en ret utrolig Tom Waits fra hans seneste tour, over 2
timer, pro kvalitet i optagelsen (mpeg format).

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=92916923

Andre podcast i NPR serien er fx Radiohead, Martha Wainwright, Björk
og Deathcab for Cutie.

Hilsen Esther

Fra : Specks6812

Dato : 30-09-08 21:02

Esther <ufo.danmark@hotmail.com> said in news:d6a47343-85b4-4a91-aaff-
ab2c9521c749@59g2000hsb.googlegroups.com:

> http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=92916923

Tak

Fra : Specks6812

Dato : 30-09-08 21:07

> [...]

> http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=92916923
>

> Andre podcast i NPR serien er fx Radiohead, Martha Wainwright, Björk

Er det muligt at downloade den?

Fra : Esther

Dato : 30-09-08 14:36

On Sep 30, 10:07 pm, Specks6812 <fin...@hotmail.com> wrote:

> Er det muligt at downloade den?

Ja, via iTunes. Så lægger den sig som podcastarkiv, og så har du den
til tid og evighed. Jeg ved ikke, hvordan man abonnerer på podcasts
hvis man ikke har iTunes. Men programmet er gratis og kan hentes både
til (ydrkkkk) Windows og Macintosh

Hilsen Esther

Fra : Specks6812

Dato : 01-10-08 11:11

Esther <ufo.danmark@hotmail.com> said in news:29445554-0051-4423-9c2f-
41da9df65a84@z66g2000hsc.googlegroups.com:

> [...]
> til tid og evighed. Jeg ved ikke, hvordan man abonnerer på podcasts
> hvis man ikke har iTunes. Men programmet er gratis og kan hentes både

Og det lykkedes mig at downloade den.

Endnu engang tak.