TDC musik
Fra : Per H

Dato : 14-09-08 15:23

Andre der har problemer med at hente rettigheder hos TDC play lige
nu?

per

Fra : Max

Dato : 14-09-08 16:25

Hej Per

> Andre der har problemer med at hente rettigheder hos TDC play lige

Intet problem her.

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 14-09-08 20:39

On Sun, 14 Sep 2008 17:25:20 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej Per

>Intet problem her.
Ved du om man kan afinstalere noget, for så at starte forfra? Det er
ikke det store jeg har hentet, men det har virket før,.

per

Fra : Max

Dato : 14-09-08 20:52

Hej Per

> Ved du om man kan afinstalere noget, for så at starte forfra? Det er
> ikke det store jeg har hentet, men det har virket før,.

Nej, jeg hacde store problemer i starten, men efter en del prøven frem
og tilbage har det bare virket ok. Men du kan jo prøve at søge hjælp
i http://play.forumup.dk/

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 14-09-08 21:55

On Sun, 14 Sep 2008 21:51:45 +0200, "Max"
> [...]

>Nej, jeg hacde store problemer i starten, men efter en del prøven frem
>og tilbage har det bare virket ok. Men du kan jo prøve at søge hjælp

Fino, det lykkedes.

Der er åbenbart andre der har samme problem.

Skal vist til at convetere det til Mp3.

Hver gang jeg prøver at spille et Play Nummer, så spørger den om jeg
vil gå ind på en hjemmeside for få et licens, jeg trykker ja og den
åbner "DRM Window" i winamp, og går i fejl. Fejlen er
"http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./jsp/web/post_del_lic.jsp
Blev ikk fundet. Kontroller, at stien eller internetadressen er
korrekt."

Det virkede fint for 2 dage siden, og har virket fint lige siden day
one.. indtil nu Very Happy

Jeg kan se du bruger winamp. Vi har udviklet PLAY til windows media
player, så jeg har ingen guide til hvordan du indstiller winamp til
automatisk at hente licenser. Kan jeg få dig til at hente et af de
musiknumre ned som fejler for dig igen? Og hvis det driller, så er
første anbefaling at installere windows media player.

Gik ind i Media player, og skrev mit login til play da den spurgte
efter det, så fik jeg fornyet mit licens, og nu virker det igen i
winamp. hvilket jeg er glad for, fordi jeg kan ik klare Windows Media
player

per

Fra : Max

Dato : 14-09-08 21:58

Hej Per

> Fino, det lykkedes.

Ok

> Der er åbenbart andre der har samme problem.

Ja, der er mange der bøvler med DRM og den slags :(

> Skal vist til at convetere det til Mp3.

Du skulle måske kikke lidt her:

http://www.wma-mp3.com/protected-music-converter.html

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 14-09-08 22:11

On Sun, 14 Sep 2008 22:58:12 +0200, "Max"

jeps eller tunebite

per

Fra : Infinity

Dato : 19-09-08 01:08

Per H wrote:
> Andre der har problemer med at hente rettigheder hos TDC play lige
> nu?

Hvilken kvalitet er TDC Plays sange kodet i ? WMA 160 kbit, 192 kbit eller
noget andet ?
--
/Infinity

Fra : Per H

Dato : 19-09-08 03:48

On Fri, 19 Sep 2008 02:08:12 +0200, "Infinity" <no-infinity@mail.dk>
skrev:

>Hvilken kvalitet er TDC Plays sange kodet i ? WMA 160 kbit, 192 kbit eller
>noget andet ?

192

per