Købe musik på nettet
Fra : Max

Dato : 13-09-08 00:07

Hej

Hvis man ikke kan finde det musik man ønsker på TDC, Bilka eller
andre danske download centre, hvor går man så hen og køber det ?

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-09-08 07:42

> [...]
>
> Hvis man ikke kan finde det musik man ønsker på TDC, Bilka eller
> andre danske download centre, hvor går man så hen og køber det ?

Her. f. eks.

www.abella.de/toptitel.shop.rt?kat=1&subkat=9

Hilsen Åge Halldorsson

Fra : iSteen

Dato : 13-09-08 08:02

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej
>
> Hvis man ikke kan finde det musik man ønsker på TDC, Bilka eller
> andre danske download centre, hvor går man så hen og køber det ?

Jeg har flere gange brugt iTunes
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Max

Dato : 13-09-08 10:47

Hej iSteen

> Jeg har flere gange brugt iTunes

Skal man downloade software for at bruge den ?

Ps: Der blev ægte glæde i det lille hjem i går,
der er mange hilsner til dig fra drengene :)

--
Mvh Max

Fra : iSteen

Dato : 13-09-08 11:02

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej iSteen

> Skal man downloade software for at bruge den ?
>
> Ps: Der blev ægte glæde i det lille hjem i går,
> der er mange hilsner til dig fra drengene :)

Hvis du har iTunes installeret skal du bare vælge iTunes Store i venstre
side. Så går du automatisk til butikken, hvor du vistnok kan vælge at
høre smagsprøver på de forskellige melodier. Førhen kostede 1 sang 8,-
og et album 80,-
Ved ikke om det har ændret sig.

Hvis du køber noget, downloades sangene automatisk i iTunes - vær
opmærksom på at sangene er kopibeskyttede...hvis det er som der var
førhen

Godt drengene kunne få glæde af legetøjet
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Max

Dato : 13-09-08 11:13

Hej iSteen

> Hvis du køber noget, downloades sangene automatisk i iTunes - vær
> opmærksom på at sangene er kopibeskyttede...hvis det er som der var

Desværre har de ikke det jeg lige står og mangler, pokkers. Men
tak for infoen.

--
Mvh Max

Fra : Ralph

Dato : 13-09-08 13:45

> Desværre har de ikke det jeg lige står og mangler, pokkers. Men
> tak for infoen.

Hvad skal du bruge, sig frem, så kan vi måske hjælpe.

--
Ralph

Fra : Max

Dato : 13-09-08 21:08

Hej Ralph

> Hvad skal du bruge, sig frem, så kan vi måske hjælpe.

Jeg skulle bruge Lady Madonna med The Beatles og
Southern Streamline med John Fogerty, men jeg har
fundet frem til dem.

Men tak for tilbudet om hjælp.

--
Mvh Max

Fra : schlafen

Dato : 13-09-08 08:40

> [...]
>
> Hvis man ikke kan finde det musik man ønsker på TDC, Bilka eller
> andre danske download centre, hvor går man så hen og køber det ?

http://www.7digital.com/

har jeg brugt mange gange...

Fra : Henrik Laursen

Dato : 13-09-08 13:13

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Hej
>
> Hvis man ikke kan finde det musik man ønsker på TDC, Bilka eller
> andre danske download centre, hvor går man så hen og køber det ?

http://mp3.de/
En kæmpe database blandet af både gratis og købs MP3.

Bla så linker selv Tv2 (gruppen) til dem også via deres hjemmeside under
"Biografen" til de her gratis tracks:
http://mp3.de/musik/genre/band/010000/964/3

--
Henrik Laursen