"Tryllekunstnermusik" søges
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 08-09-08 07:41

Jeg skal til medarbejderrevyen på mit arbejde lave et nummer, hvor jeg
optræder som kikset tryllekunster, og jeg er nu på jagt efter noget passende
musik. Specielt leder jeg efter titel og kunster på nummeret ca. 1.25 inde i
følgende klip: http://youtube.com/watch?v=GuMMfgWhm3g&feature=related
men andre forslag er også meget velkomne.

Mvh Mads

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 10-09-08 14:20

"Mads Thorning Pedersen" <nyhedsgruppen@sletdettehotmail.com> skrev i en
meddelelse news:48c6e26c$0$93687$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Jeg skal til medarbejderrevyen på mit arbejde lave et nummer, hvor jeg
> optræder som kikset tryllekunster, og jeg er nu på jagt efter noget
> passende musik.
Det her må da være den slags musik du søger:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=22877904

Ps Det er Ursula Martinez

VH Pernille

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 10-09-08 21:15

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:48c6e26c$0$93687$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Det her må da være den slags musik du søger:

Præcis - men jeg mangler bare nogle titler, så jeg kan rende en tur på
biblioteket og låne musikken :-/ Nogen der kan hjælpe?

Hilsen Mads

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 10-09-08 15:39

Mads Thorning Pedersen skrev bl.a.:

> Specielt leder jeg efter titel og kunster på nummeret
> ca. 1.25 inde i følgende klip:
http://youtube.com/watch?v=GuMMfgWhm3g&feature=related

Det nummer med trompeten (1.25 inde) er bare *så* kendt.
Men jeg kan ikke komme på, hvad det hedder.

--
Herluf :·)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-09-08 07:59

> [...]
> følgende klip: http://youtube.com/watch?v=GuMMfgWhm3g&feature=related
> men andre forslag er også meget velkomne.

Tja, jeg er ikke sikker, men jeg ved ikke, hvorfor mine tanker bliver ved
med at kredse omkring The lonely bull, men lån et par skiver med Herb Albert
& Tjuana brass, så er jeg nogenlunde sikker på, du finder titlen på
melodien.
Det er nok den røde dug, der lokker mig over til den titel

M.V.H....Benny..

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 11-09-08 21:19

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
> melodien.
> Det er nok den røde dug, der lokker mig over til den titel

Hehe... jeg søgte på "The Lonely Bull" på netmusik.dk og fandt nummeret i en
version med James Last... og hvorfor i alverden har jeg dog ikke tænkt på
ham? Han er da oplagt til et tryllenummer Vil dog også gå på biblioteket
efter et par Herp Albert-skiver

Mange tak for hjælp og inspiration

Mvh Mads

Fra : Henrik Laursen

Dato : 11-09-08 21:35

"Mads Thorning Pedersen" <nyhedsgruppen@sletdettehotmail.com> wrote in

> [...]
> dog ikke tænkt på ham? Han er da oplagt til et tryllenummer Vil
> dog også gå på biblioteket efter et par Herp Albert-skiver

Som lidt ekstra sjovt pift, så kan det laves som om at musikken går død
og så kan man gøre som Dirch Passer gjorde i nummeret med hænderne med det
dersens "da-da-dau-da-dau" som han sang og så et "DAU!" når det lykkedes.

--
Henrik Laursen

Fra : Emmentaler

Dato : 21-09-08 11:13

Du vil komme til at elske Perez Prado. Der er det mest gyselige musik. Har
selv brugt det med succes. Det er mambo og salsa inspireret. Det giver plads
til blær