Sang på P3 i dag med Simon "Nephew" Kvamm ~
Fra : Heidi

Dato : 08-09-08 15:07

Kl. ca. 15.05 (må have været første sang efter nyhederne) blev der
spillet en sang på P3 hvor Simon Kvamm sang kor, og noget af teksten var
"Hvem der bare ku' klar sig med hjælp fra sig selv", ligesom i deres
egen sang, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder.
Resten af sangen var vist nok på engelsk og tror det var en mand der
sang - den er ikke at finde på DRs playlist endnu, og da jeg er
utålmodig ville jeg lige høre om nogen ved hvem den er med?

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 08-09-08 15:42

Heidi wrote:
> [...]
> sang - den er ikke at finde på DRs playlist endnu, og da jeg er
> utålmodig ville jeg lige høre om nogen ved hvem den er med?

Nå jeg kunne jo også bare kigge på Nephews hjemmeside - det er åbenbart
et remix af et nummer med tyske Polarkreis 18, og kan høres her
http://www.youtube.com/watch?v=3OCdp3cItQI

--
Heidi

Fra : Ralph

Dato : 08-09-08 16:17

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> Nå jeg kunne jo også bare kigge på Nephews hjemmeside - det er åbenbart et
> remix af et nummer med tyske Polarkreis 18, og kan høres her
> http://www.youtube.com/watch?v=3OCdp3cItQI

Det er nemlig godt. For en anden gangs skyld, hverdage ml. 14-16 er DR P3's
playliste sat ud af funktion da de sorte spejdere spiller ny musik - som
regel hjulpet godt på vej af Kapel Kjeld. Så musik hørt i den periode kan
findes inde på deres hjemmeside.

--
Ralph

Fra : Heidi

Dato : 08-09-08 17:00

Ralph wrote:
> [...]
> musik - som regel hjulpet godt på vej af Kapel Kjeld. Så musik hørt i
> den periode kan findes inde på deres hjemmeside.

Tak for infoen! Har fundet det på spejdernes side, så ved jeg det til en
anden gang

--
Heidi