Dagens ord: Control
Fra : Pernille

Dato : 06-09-08 11:45

Dagens ord er Control, og jeg lægger selv ud med
Laura Branigan med Self Control
http://youtube.com/watch?v=_U7crNtu3Bw

Er der én, der lige vil sende de brugte ord?
TAK!

Fra : schlafen

Dato : 06-09-08 14:57

Donna Summer - Love is in Control
http://www.youtube.com/watch?v=3KEUrHzKg_E

U2 - Out of Control
http://www.youtube.com/watch?v=pVR7s-25Bio

Mariah Carey - Cruise Control
http://www.youtube.com/watch?v=53wH9e0J0Ds

Fra : Max

Dato : 06-09-08 17:21

Hej Pernille

> Er der én, der lige vil sende de brugte ord?

Kan du ikke finde en der kan lære dig at klippe/klistre ? :)

Værsgo.

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien,
Autumn, Away, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird,
Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Car,
Cartoon, Celtic, Control, Country, Cowboy,Crazy, Crying,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor,
Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth, Efterår, Electricity, England,
Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Explosive, Face, Fail, Fall, Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk,
Garden/have, Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk,
Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven,
Heavy, Hello,Help, Hero, Highway,Hippie, Holiday, Hollywood,
Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, Jungle, Justice,
Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live,
Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist,
Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Natural,
Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service,
Sex, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack,
Sorry, Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight,
Summer, Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/
0123456789, Teknik, Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder,
Time, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller, Tribute,
Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser,Unknown, Walk, Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman,
Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You.

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 06-09-08 19:18

> Hej Pernille

> Kan du ikke finde en der kan lære dig at klippe/klistre ? :)

.... klippe og klistre er en ting...

Fra : Pernille

Dato : 08-09-08 07:08

> Hej Pernille

> Kan du ikke finde en der kan lære dig at klippe/klistre ? :)
>
> Værsgo.
Mange Tak!!

Fra : Max

Dato : 08-09-08 16:50

Hej Pernille

> Mange Tak!!

Velbekomme, nu er det jo snart jul, så må vi
se om vi ikke kan få dig lært at klippe/klistre.

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 08-09-08 17:06

> Hej Pernille

> Velbekomme, nu er det jo snart jul, så må vi
> se om vi ikke kan få dig lært at klippe/klistre.

- Tænk, jeg mener, at jeg har kunnet gøre det...
Men jeg er rigtig glad for, at jeg har nogle, der gider at hjælpe mig!
Nu er det spændende, hvilket ord vi skal igang med.

Fra : Max

Dato : 06-09-08 17:32

Hej Pernille

> Dagens ord er Control, og jeg lægger selv ud med

Så skal vi have en med en der ikke fik lov til at lave
ret meget musik, nemlig Phill Lynott:

Thin Lizzy - Yellow Pearl
http://www.youtube.com/watch?v=KAVIL8ieXkw

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-08 17:35

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Dagens ord er Control, og jeg lægger selv ud med
> Laura Branigan med Self Control
> http://youtube.com/watch?v=_U7crNtu3Bw

Lad os snuppe denne 60'er ting

http://www.youtube.com/watch?v=rzHpGjvRgTc

Fra : Pernille

Dato : 07-09-08 19:28

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>>
> Lad os snuppe denne 60'er ting
>
> http://www.youtube.com/watch?v=rzHpGjvRgTc

Ok! Den er nødt til at give dig stafetten!
Ren nostalgi!
- Men, her er et fantastisk nummer, inden vi lukker ned for control.
Jeg håber, at Obama får control over USA, hvis han får chancen.
Lyt lige til denne
Yes We Can http://youtube.com/watch?v=1yq0tMYPDJQ

Fra : Pernille

Dato : 08-09-08 21:01

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>>
> Lad os snuppe denne 60'er ting
>
> http://www.youtube.com/watch?v=rzHpGjvRgTc

Du har stafetten, Alan Krautwald...

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-08 21:11

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> Du har stafetten, Alan Krautwald...

Takker men gider du ikke give den til en anden. Jeg er på vej i seng og skal
op klokken kvart i kvalme imorgen og regner ikke med at ramme hjemmet ret
meget resten af ugen

Fra : Pernille

Dato : 08-09-08 21:18

> Takker men gider du ikke give den til en anden. Jeg er på vej i seng og
> skal
> op klokken kvart i kvalme imorgen og regner ikke med at ramme hjemmet ret
> meget resten af ugen

Jo da!
Så hav en rigtig god uge!

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 06-09-08 20:52

Pernille skrev:
> Dagens ord er Control, og jeg lægger selv ud med
> Laura Branigan med Self Control
> http://youtube.com/watch?v=_U7crNtu3Bw
>
> Er der én, der lige vil sende de brugte ord?
> TAK!

Pis! Den ville jeg have valgt

Men her kommer så:

Church of the poison minded med Culture Club:
http://www.youtube.com/watch?v=41RqS9RDU_s

Kan vel til nød gå som Control (=Kirke)

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Michael Lund

Dato : 06-09-08 21:29

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Dagens ord er Control, og jeg lægger selv ud med
> Laura Branigan med Self Control

Så skal vi da have The Doors med Easy Ride hvori der indgår teksten
"The mask that you wore
my fingers would explore
costume of CONTROL
excitement soon unfold"

The Doors - Easy ride
http://uk.youtube.com/watch?v=6cEsxTPUeW8

Mic.

Fra : Mathias

Dato : 08-09-08 11:55

Pernille skrev:
> Dagens ord er Control, og jeg lægger selv ud med
> Laura Branigan med Self Control
> http://youtube.com/watch?v=_U7crNtu3Bw
>
> Er der én, der lige vil sende de brugte ord?
> TAK!

Joy Division - She's Lost Control
http://www.youtube.com/watch?v=QVc29bYIvCM

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-09-08 12:02

Pernille skrev:

> Dagens ord er Control, ...

Hvis den ikke allerede er nævnt:
Pink Floyd - Set the Controls for the Heart of the Sun
http://es.youtube.com/watch?v=v5_0iZQ-TuA

--
Herluf :·)

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 08-09-08 17:28

On Sat, 6 Sep 2008 12:45:14 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Dagens ord er Control, og jeg lægger selv ud med
>Laura Branigan med Self Control
>http://youtube.com/watch?v=_U7crNtu3Bw

The Pointer Sisters - I'm So Excited
http://www.youtube.com/watch?v=w-DcNPFWhbk

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Pernille

Dato : 08-09-08 18:35

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:q8kac4t9p39acklb6eb2sdf91cubmi27bk@4ax.com...

> The Pointer Sisters - I'm So Excited
> http://www.youtube.com/watch?v=w-DcNPFWhbk

Se, var du kommet med den, noget før, så havde du fået stafetten...

Fra : Pernille

Dato : 08-09-08 21:20

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:q8kac4t9p39acklb6eb2sdf91cubmi27bk@4ax.com...

> The Pointer Sisters - I'm So Excited
> http://www.youtube.com/watch?v=w-DcNPFWhbk

Ok, - Allan Krautwald takker nej til stafetten...
Så du får den i stedet for.
Jeg kan rigtig godt lide The Pointer Sisters!
So, take it awayMartin!