Dagens ord: Explosive
Fra : Max

Dato : 04-09-08 16:45

Hej Alle

Jeg takker for stafetten og kaster et nyt ord i
ringen, nemlig Explosive/sprængstof i alle dets
afskygninger.

Jeg har normalt den opfattelse at kvinder høre
til i baggrunden når det drejer sig om musik,
altså som juhu piger og sådan :)
Men et par kvinder har dog sneget sig ind i
forgrunden hos mig gennem tiden.

Vi starter med Litte Miss Dynamit:

Brenda Lee - Dynamite
http://www.youtube.com/watch?v=96hlM09t2mU&feature=related

og så en fra en LP der hedder T.N.T.

Tanya Tucker - Not Fade Away
http://www.youtube.com/watch?v=8U6M3_Y1Fm0

og så hende der er alt det som mor advarede os imod,
nemlig vores alle's Sanne Salomonsen. Jeg ville finde
Johnny med Sneakers, der er der noget med et skib
der fører rødt flag hvilket jo kan betyde sprængstof
om bord, men den findes ikke lige på røret, så I må
nøjes med noget mindre sprængfarligt:

Sneakers - Woodoo
http://www.youtube.com/watch?v=umuSQv8wyOo&NR=1

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien,
Autumn, Away, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird,
Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Car,
Cartoon, Celtic, Country, Cowboy,Crazy, Crying, Dad/Father,
Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan,
Dør, Earth, Efterår, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Explosive, Face, Fail, Fall, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings,
Fever,
Fitness, Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk,
Garden/have, Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk,
Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven,
Heavy, Hello,Help, Hero, Highway,Hippie, Holiday, Hollywood,
Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, Jungle, Justice,
Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live,
Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist,
Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain, Natural,
Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service,
Sex, Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack,
Sorry, Speed, Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight,
Summer, Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/
0123456789, Teknik, Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder,
Time, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller, Tribute,
Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser,Unknown, Walk, Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman,
Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You.

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 04-09-08 18:04

> [...]
> til i baggrunden når det drejer sig om musik,
> altså som juhu piger og sådan :)
> Men et par kvinder har dog sneget sig ind i

Hvad så med disse her...
Pointer Sisters

Jump http://youtube.com/watch?v=WDtUvX1UVg&feature=related

I'm So Excited http://youtube.com/watch?v=w-DcNPFWhbk

- Jeg er nu ikke sikker på, om de hører til under, hvad du havde tænkt...

Fra : Max

Dato : 05-09-08 22:36

Hej Pernille

> Hvad så med disse her...
> Pointer Sisters

De er nøjagtig den type jeg bare ikke gider, de er så
kedelige at det gør ondt.

--
Mvh Max

Fra : schlafen

Dato : 05-09-08 07:26
Fra : Pernille

Dato : 05-09-08 08:06

> Hej Alle
>
> Jeg takker for stafetten og kaster et nyt ord i
> ringen, nemlig Explosive/sprængstof i alle dets
> afskygninger.

Her er Cher med Bang Bang
http://youtube.com/watch?v=8f-KWF99cow

Fra : Max

Dato : 06-09-08 11:20

Hej Pernille

> Her er Cher med Bang Bang

Den får du staffetten for, og du får den fordi
valget bekræfter min personlige mening om
kvinder i rock musik :)

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 06-09-08 11:29

> Hej Pernille

> Den får du staffetten for, og du får den fordi
> valget bekræfter min personlige mening om
> kvinder i rock musik :)

Jeg takker for stafetten og finder på et ord...
Hvad synes du så om Janise Joplin (stavet?)

Fra : Max

Dato : 06-09-08 14:41

Hej Pernille

> Hvad synes du så om Janise Joplin (stavet?)

Jeg har stor respekt for Janis Lyn Joplin som hun
hed, hun prøvede i det mindste på at give lidt af
sig selv når hun var på scenen. Ikke at jeg gider
høre på ret meget af det hun lavede, men jeg
voksede jo op med hende og kender hende jo.

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 06-09-08 19:17

> [...]
> sig selv når hun var på scenen. Ikke at jeg gider
> høre på ret meget af det hun lavede, men jeg
> voksede jo op med hende og kender hende jo.

Ok!

Fra : MM

Dato : 05-09-08 13:15

> Hej Alle
>
> Jeg takker for stafetten og kaster et nyt ord i
> ringen, nemlig Explosive/sprængstof i alle dets
> afskygninger.

Så skal vi da ha en go gang tråd her er AC/DC med TNT
http://www.youtube.com/watch?v=yex1yyySpyM

~MM