Apropos dagens ord
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:16

Apropos dagens ord, så kom jeg til at tænke på en sang, som jeg sidst hørte
på et kassettebånd tilbage i starten af 80'erne: Dolly Parton der synger om
en lille forældreløs (?) pige, der banker på en sen aften i snestorm (?) Hun
har sin dukke med, der hedder Angie (?) Og det ender selvfølgelig med at
piges dør........

Er der nogen der ved hvilken sang jeg snakker om?? Den hedder vist nok
"Angie and me" men jeg får ikke nogen hit, når jeg søger på Youtube eller
Google

--
VH
Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:20

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse

Ups, man skal bare prøve at variere sit søgeord >>Rødmer<<

VH Pernille

Fra : Pernille

Dato : 02-09-08 13:47

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvilken sang jeg snakker om?? Den hedder vist nok
> "Angie and me" men jeg får ikke nogen hit, når jeg søger på Youtube eller

Jeg ved det ikk', men det lyder næsten som "Den lille Pige med
Svovlstikkerne" af HC Andersen...
Jeg er ikke så stærk i, hvad hun har lavet, - men der var en, der hed "Coat
of many colors"

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 19:02

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Jeg ved det ikk', men det lyder næsten som "Den lille Pige med
> Svovlstikkerne" af HC Andersen...
> Jeg er ikke så stærk i, hvad hun har lavet, - men der var en, der hed
> "Coat of many colors"

Undskyld jeg ikke skrev svaret her: Det var Me And Little Andy
http://www.youtube.com/watch?v=tuZBLunJUtc

VH din navnesøster Pernille