Dagens ord :Tåreperser
Fra : Eva Schmidt

Dato : 01-09-08 15:09

Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Jeg lægger ud med to, som jeg holder meget af.

"Honey" m. Bobby Goldsboro
http://www.youtube.com/watch?v=8MSoHcxEk9s

"Don´t cry daddy" m. Elvis Presley
http://www.youtube.com/watch?v=w8YHBvX4QtM

Kom med jeres forslag - jeg har kleenexen parat *GG*
--
mvh Eva Schmidt

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn, Away,
Beatles,
Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat,
Booze, Born, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Celtic, Country, Cowboy,Crazy,
Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo,
Dylan, Dør, Earth, Efterår, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fail, Fall, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever,Fitness,
Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Garden/have,
Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun,
Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello,Help, Hero,
Highway, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland,
jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF.,
Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain,
Natural, Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Sorry, Speed,
Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser,Unknown, Walk,
Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word,
Work, World, Write, Yesterday, You,

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 01-09-08 15:42

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Så er Cliff Richard selvskreven

Cliff Richard - Daddy's Home
http://www.youtube.com/watch?v=vqxWN05p4TQ

Peter Belli - Ingen Regning
http://www.youtube.com/watch?v=t2E38ZKXl2I

John Mogensen - Ensomhedens gade nummer 9
http://www.youtube.com/watch?v=KFfXMZbDMig

VH Pernille

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-08 19:35

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote in message

> Kom med jeres forslag - jeg har kleenexen parat *GG*

Jeg er faktisk blevet glad for Sting - My one and only love fra Leaving Las
Vegas soundtracket. Den trækker sgu da tårer

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Max

Dato : 01-09-08 21:00

Hej Eva

> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Dem her ved alt om hvordan sådan en blue's skal skæres

Need your love so bad - Peeter Green`s Splinter Group
http://www.youtube.com/watch?v=eJpm691LIwU&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 01-09-08 21:09

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Her er en, som gi'r mig tårer i øjnene, HVER GANG jeg hører den.
Westlife med Seasons in the Sun
http://youtube.com/watch?v=L16vhYiKptU

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 01-09-08 21:46

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> enriched usenet with:

> Kom med jeres forslag - jeg har kleenexen parat *GG*

Tom Smith - A Boy and His Frog
http://www.youtube.com/watch?v=Na-xvlYMGck

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Max

Dato : 01-09-08 21:56

Hej Eva

> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

> Kom med jeres forslag - jeg har kleenexen parat *GG*

Nu får du brug for en hel kasse :)

Puff the Magic Dragon - Peter Paul & Mary Live
http://www.youtube.com/watch?v=1VFxA7o4f5E&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Bo Braendstrup

Dato : 02-09-08 01:31

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote in message
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens
> ord.

Hej,

Jeg vover at deltage/bidrage med denne:

Sarah Mclachlan: When she loved me.
http://www.youtube.com/watch?v=Is_hpHzEMiE

/Bo.

Fra : Brian og Charlotte

Dato : 02-09-08 08:33

Tåreperseren over dem alle:

Bruce Springsteen - streets of Philadelphia
http://www.youtube.com/watch?v=8qdmjQP9aCA&feature=related

Mvh,
Brian R.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 02-09-08 02:16

On 2 Sep., 09:32, "Brian og Charlotte" <n...@e-mail.dk> wrote:
> Tåreperseren over dem alle:

nej det er da Tell Laura I love her.

http://www.youtube.com/watch?v=v0i0qmI3Gcg

ole

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-09-08 15:47

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i meddelelsen
On 2 Sep., 09:32, "Brian og Charlotte" <n...@e-mail.dk> wrote:
> Tåreperseren over dem alle:

nej det er da Tell Laura I love her.

http://www.youtube.com/watch?v=v0i0qmI3Gcg

ole

Denne tåreperser, som jeg kunne lytte til igen og igen, giver dig stafetten
Ole!

Tak for alle de gode bidrag - kleenex pakken er brugt op

mvh Eva

Fra : Pernille

Dato : 02-09-08 09:42

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Elton John har et bud på, hvorfor vi godt kan lide en god tåreperser:
Sad Songs Say So Much
http://youtube.com/watch?v=RH276U5PiGQ

Fra : Max

Dato : 02-09-08 10:17

Hej Pernille

> Elton John har et bud på, hvorfor vi godt kan lide en god tåreperser:

Han er jo også selv herre for at levere en af slagsen, gider du
ikke lige finde "Song for Guy" ?

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 02-09-08 13:28

> Hej Pernille

> Han er jo også selv herre for at levere en af slagsen, gider du
> ikke lige finde "Song for Guy" ?

Jo da!

Song for Guy http://youtube.com/watch?v=H3bSY6tXj3c

Fra : Max

Dato : 02-09-08 13:57

Hej Pernille

> Song for Guy http://youtube.com/watch?v=H3bSY6tXj3c

Mange tak for hjælpen.

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 02-09-08 15:05

Fra : B. Sørensen

Dato : 02-09-08 17:59

Den her er da oplagt..

Nobody's Child - Karen Young
http://www.youtube.com/watch?v=gczR_Q18YPA

B. Sørensen

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:05

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Sad Movie - Sue Thompson
http://www.youtube.com/watch?v=Lu2liLc2748

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:07

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Whitney Houston-I will Always Love You
http://www.youtube.com/watch?v=HGC003Xz3CY

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:11

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Denne sang var baggrund i een af de mest sørgelige scener i "Små og store
synder" (Konen dusker ved siden med naboen, og bringer derved smitte med
mund og klov-syge, så manden mister både kone og sin race-rene besætning)

The Moody Blues - Nights in White satin´67
http://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:23

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

En ægte tåreperser:
Dolly Parton - Me And Little Andy
http://www.youtube.com/watch?v=tuZBLunJUtc

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:32

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Uh, denne kan jeg høre igen og igen.....

Meat Loaf - Objects in the rear view mirror may appear closer than they are
http://www.youtube.com/watch?v=37GrbCUvZEM

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 02-09-08 12:35

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Uh, denne kan jeg høre igen og igen.....
>
> Meat Loaf - Objects in the rear view mirror may appear closer than they
> are

Citat: " And when the sun descended and the night arose
I heard my father cursing everyone he knows
He was dangerous and drunk and defeated
And corroded by failure and envy and hate
There were endless winters and the dreams would freeze
Nowhere to hide and no leaves on the trees

And my fathers eyes were blank as he hit me again and again and again
I know I still believe hed never let me leave, I had to run away alone
So many threats and fears, so many wasted years before my life became
My own
And though the nightmares should be over
Some of the terrors are still intact
Ill hear that ugly coarse and violent voice
And then he grabs me from behind and then he pulls me back"

VH Pernille

Fra : Pernille

Dato : 02-09-08 13:44

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan godt lide en god tåreperser, så det bliver dagens ord.

Elvis Presley - In The Ghetto
http://youtube.com/watch?v=OR6OVODrsxA

Brenda Lee - The End Of The World
http://youtube.com/watch?v=Pz_pySu99AA&feature=related