"forkølelses-sangen"
Fra : Gaby

Dato : 31-08-08 22:23

Kære NG

Er der nogen der kender sangen som i 80'erne blev kaldt "forkølelsessangen"
fordi sangeren "hostede" nogen gange undervejs som en del af sangen. Kan den
evt. være med Men Without Hats? Jeg kan huske den sammen med Safety Dance
som var en af deres.
Håber nogen kan hjælpe mig.

Mange lyse hilsner
Gabrielle

Fra : Per

Dato : 01-09-08 04:38

Gaby wrote:
> [...]
> som en del af sangen. Kan den evt. være med Men Without Hats? Jeg kan
> huske den sammen med Safety Dance som var en af deres.

Jeg tror du tænker på nummeret Disco Band med Scotch.

http://www.youtube.com/watch?v=hLbEZU7YB-w

Mvh. Per !

Fra : Michael Lund

Dato : 01-09-08 06:57

> Jeg tror du tænker på nummeret Disco Band med Scotch.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=hLbEZU7YB-w
>
> Mvh. Per !

Hold da kæft hvor er den åndsvag, men man sgu' ikke lade være med at grine
af den

Mic.

Fra : Holst

Dato : 01-09-08 07:04

Per wrote:

> Jeg tror du tænker på nummeret Disco Band med Scotch.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=hLbEZU7YB-w

Jeg er glad for, at der er nogle ting, jeg ikke husker fra 80'erne. Og
denne sang er én af de ting, jeg er glad for ikke at huske.

Fra : Gaby

Dato : 02-09-08 06:55

Hej igen

Jo det er lige præsis den - tusind tak for hjælpen :0)

Mange lyse hilsner
Gabrielle