Hvem er hun?
Fra : -= JF =-

Dato : 31-08-08 13:51

Hejsa...

Dette er ikke et spørgsmål i 'hvilken person'-quizzerne

Der kører en reklame for The voice hvor man bl.a. ser en mulatpige synge
noget i stil med "lets put on a show"... Er der nogen der har set
reklamerne og kan fortælle hvem hun er?

--
Mvh. John

Fra : F.hansen

Dato : 31-08-08 15:09

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der kører en reklame for The voice hvor man bl.a. ser en mulatpige synge
> noget i stil med "lets put on a show"... Er der nogen der har set

Rihanna og nummeret hedder take a bow

Finn

Fra : -= JF =-

Dato : 31-08-08 15:52

F.hansen skrev:

> Rihanna og nummeret hedder take a bow

Tak for hjælpen!

--
Mvh. John

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-08-08 17:37

F.hansen wrote:
> Rihanna og nummeret hedder take a bow

Er hun egentlig mulat?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : -= JF =-

Dato : 31-08-08 19:58

Peter Knutsen skrev:

> Er hun egentlig mulat?

Om hun er mulat eller lys neger ved jeg ikke - men hun er da om ikke
andet cafe au lait-farvet.

--
Mvh. John

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-08-08 22:58

-= JF =- wrote:

> Om hun er mulat eller lys neger ved jeg ikke - men hun er da om ikke
> andet cafe au lait-farvet.

Er hun ikke stort set samme farve som de fleste andre caribiske piger?
Altså en slags alternative neger-race?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org