Hvilken person *3
Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-08 16:59

Denne person har noget tilfælles med den person Per tænkte på.

Som barn lærte han oprindeligt at spille på et helt andet instrument end det
som han senere blev berømt for at spille på

Personens berømmelse har gjort, at han har en helt særlig forbindelse til
Madagascar.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-08-08 17:33

Martin Bak skrev:

> [...]
>som han senere blev berømt for at spille på
>
>Personens berømmelse har gjort, at han har en helt særlig forbindelse til

Hans Larsen

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-08 18:11

> Hans Larsen

Nej

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-08-08 11:31

Martin Bak skrev:

> [...]
> som han senere blev berømt for at spille på
>
> Personens berømmelse har gjort, at han har en helt særlig forbindelse til

Er han guitarist?

Fra : Martin Bak

Dato : 30-08-08 19:01

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Martin Bak skrev:

> [...]
> som han senere blev berømt for at spille på
>
> Personens berømmelse har gjort, at han har en helt særlig forbindelse til

Er han guitarist?
--
Ja

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : LanstromVirus

Dato : 31-08-08 16:33

"Martin Bak skrev > Martin Bak skrev:

> Er han guitarist?
> --
> Ja

Er han dansker?

Fra : Martin Bak

Dato : 31-08-08 16:37

"LanstromVirus" <delete@delete> skrev i en meddelelse

> Er han dansker?

Nej

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 01-09-08 13:44

> [...]
> som han senere blev berømt for at spille på
>
> Personens berømmelse har gjort, at han har en helt særlig forbindelse til

Er der ingen der vil spørge om noget?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-09-08 06:57

Martin Bak skrev:

> Er der ingen der vil spørge om noget?

Er han amerikaner?

Fra : Martin Bak

Dato : 01-09-08 14:08

Martin Bak skrev:

> Er der ingen der vil spørge om noget?

Er han amerikaner?
**
Nej.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-09-08 13:58

Martin Bak skrev:

> Er der ingen der vil spørge om noget?

Jeg har opgivet efter et længere google-vildspor med
Ian Anderson fra Jethro Tull. (Guitar-fløjte, m.m.m.)

--
Herluf :·)

Fra : Martin Bak

Dato : 01-09-08 14:14

> Jeg har opgivet efter et længere google-vildspor med
> Ian Anderson fra Jethro Tull. (Guitar-fløjte, m.m.m.)

Ja, det er jo ikke nemt. Men det er heller ikke nemt at konstruere en opgave
der ikke bliver løst i første hug, men som til gengæld trods alt er til at
løse. Man skal nok kredse sig ind på svaret netop ved at stille uddybende
spørgsmål, så man ikke spilder alt for meget tid på vildspor. På den måde
kan man få et hint om, om der er hold i ens ide før man søger videre.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak