Hvilken person?
Fra : Martin Bak

Dato : 29-08-08 15:31

Født i Gävle.
Sangskriver.
Legendarisk berømt.
Der er skrevet flere sange om personen.

Jeg svarer ja eller nej til spørgsmål

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin [TMM]

Dato : 29-08-08 15:37

Hej
Martin Bak wrote:
> Født i Gävle.
> Sangskriver.
> Legendarisk berømt.
> Der er skrevet flere sange om personen.

Jeg tænker straks på Per Gessle. Aner ikke om nogen af dataene overhovedet
passer på ham, men det var min første tanke.
Man skal jo nogengange holde fast i sin første tanke er der nogen der siger.

Mvh
Martin

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-08-08 15:41

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> Født i Gävle.
> Sangskriver.
> Legendarisk berømt.
> Der er skrevet flere sange om personen.
>
> Jeg svarer ja eller nej til spørgsmål

Kunne det være Joe Hill ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Martin Bak

Dato : 29-08-08 15:48

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Kunne det være Joe Hill ?

He
Risky at lave den når jeg lige har nævnt ham i gruppen for automobiler og
ledig tid.
Men ja, det er ham jeg tænkte på.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 29-08-08 15:52

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen

> Kunne det være Joe Hill ?

Hvis du gider kuune du jo opstille en ny opgave

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ralph

Dato : 29-08-08 16:01

> Hvis du gider kuune du jo opstille en ny opgave

Er der meget ved det i disse google-tider, jeg anede intet om hvem Joe Hill
var, men 20 sekunder på google hvor de 15 gik med at finde et
"ä" svarede på spørgsmålet

--
Ralph

Fra : Martin Bak

Dato : 29-08-08 16:17

> [...]
>
> Er der meget ved det i disse google-tider, jeg anede intet om hvem Joe
> Hill var, men 20 sekunder på google hvor de 15 gik med at finde et

Det er bare fordi jeg har været for dårlig til at kryptere

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 29-08-08 18:09

> [...]
>
> Er der meget ved det i disse google-tider, jeg anede intet om hvem Joe
> Hill var, men 20 sekunder på google hvor de 15 gik med at finde et

Vil du afsløre din søgestreng? Jeg finder det ikke lige så nemt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Max

Dato : 29-08-08 18:17

Hej Martin

> Vil du afsløre din søgestreng? Jeg finder det ikke lige så nemt.

Skriv Gävle sangskriver og vælg tredie link.

--
Mvh Max

Fra : Ralph

Dato : 29-08-08 20:27

> Hej Martin

> Skriv Gävle sangskriver og vælg tredie link.

Som skrevet står, de to første links er købte, så det er egentligt første
link.

--
Ralph