Dagens ord: Bad
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 21:46

Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
under bruseren:

Men først denne:

Michael Jackson-Bad
http://www.youtube.com/watch?v=uG5NhkxQJQc

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Away, Beatles,
Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat,
Booze, Born, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Celtic, Country, Cowboy,Crazy,
Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo,
Dylan, Dør, Earth, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fail, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever,Fitness,
Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Garden/have,
Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun,
Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello,Help, Hero,
Highway, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland,
jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF.,
Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain,
Natural, Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Sorry, Speed,
Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Unknown, Walk, Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word,
Work, World, Write, Yesterday, You,

Fra : Mathias

Dato : 26-08-08 22:20

Allan Krautwald skrev:
> Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
> under bruseren:

Nick Cave & The Bad Seeds - The Weeping Song
En herlig duet med Blixa Bargeld

http://www.youtube.com/watch?v=x38nhNvexK4

Og noget lidt nyere

Late of the Pier - Bathroom Gurgle
http://www.youtube.com/watch?v=MYuwGGqd0y4

Fra : schlafen

Dato : 27-08-08 06:30

Bon Jovi - You Give Love A Bad Name
http://www.youtube.com/watch?v=9-c4_U2oxfQ

Thelma Houston - I'd Rather Spend The Bad Times With You
http://www.youtube.com/watch?v=w7SG7fAOhEQ

Bruce Springsteen - Badlands
http://www.youtube.com/watch?v=-mvXSHJs6rQ

Fra : Max

Dato : 27-08-08 07:05

Hej Allan

Denne her må være selvskrevet :)

GEORGE THOROGOOD "Bad To The Bone"
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 27-08-08 07:11

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
> under bruseren:

CCR med Bad Moon Rising
http://youtube.com/watch?v=f2w5kffJnq8

"It feels so good to hurt so bad" synger
Elton John i Sad Songs Say So Much
http://youtube.com/watch?v=RH276U5PiGQ

Fra : Pernille

Dato : 27-08-08 07:17

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
> under bruseren:

Tremeloes - Even The Bad Times Are Good.
http://youtube.com/watch?v=bVz0-tD5d44

Fra : Martin Bak

Dato : 27-08-08 08:51

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
> under bruseren:

Så har vi the fab 4 igen:

The Beatles - Bad Boy
http://www.youtube.com/watch?v=lQ4K6YLFtNc

Og et filmtema:

The Good, The Bad, and The Ugly Opening
http://www.youtube.com/watch?v=fGIelcG0r3s

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 27-08-08 09:00

> "Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

Og lige noget underligt noget:

Bang Bang - Neither Sing Sing Nor Baden Baden
http://www.youtube.com/watch?v=RxDbrpgMH6I

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-08 23:39

> Og lige noget underligt noget:
>
> Bang Bang - Neither Sing Sing Nor Baden Baden
> http://www.youtube.com/watch?v=RxDbrpgMH6I

Du får sgu stafetten for den her. Den bevæger sig lige i det felt, hvor man
ikke kan blive enig med sig selv om, hvorvidt den går en på nerverne eller
man kan lide den.
Må dog indrømme, at jeg mest hælder til den sidste anskuelse

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-08-08 09:33

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen
> Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
> under bruseren:

Freddie Mercury med "Mr. Bad Guy":
http://www.youtube.com/watch?v=a7GJCsKOp28

Whitesnake med "Good To Be Bad":
http://www.youtube.com/watch?v=C2X8ub_1pSs

Frank Sinatra med "Bad, Bad Leroy Brown":
http://www.youtube.com/watch?v=mYvYnWKjj9I

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 27-08-08 10:08

http://youtube.com/watch?v=fGIelcG0r3s

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 27-08-08 14:25

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

Jamen så må denne da på banen:
Gå glad i bad - Pyrus
http://www.youtube.com/watch?v=sh95lH074fY

VH Pernille

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-08-08 15:40

On Tue, 26 Aug 2008 22:45:56 +0200, "Allan Krautwald"
<allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

>Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
>under bruseren:

Jamen så skal Liverpool gruppen da med

The Beatles - "Bad boy"
http://www.youtube.com/watch?v=B1bTvpJKS4M&fmt=18

Boston - "Used to Bad News"
http://www.youtube.com/watch?v=Meq0JTE30ko&fmt=18

Meat Loaf - "Good Girls Go To Heaven (Bad Girls Go Everywhere)"
http://www.youtube.com/watch?v=PTAeObg4sEc&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Martin Bak

Dato : 27-08-08 15:43

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Jamen så skal Liverpool gruppen da med
>
> The Beatles - "Bad boy"

he. . . Jeg må have ramt noget rigtigt, siden begge mine forslag bliver
gentaget.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-08-08 18:28

On Wed, 27 Aug 2008 16:43:05 +0200, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

>he. . . Jeg må have ramt noget rigtigt, siden begge mine forslag bliver
>gentaget.

Ups, den havd jeg overset, så den dropper jeg, og så kan du / i få
Steely Dan - "Bad Sneakers" i stedet.
http://www.youtube.com/watch?v=R_fdJNeLlIs&fmt=18

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 27-08-08 17:22

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne være bad/slem

Og denne her må skam oxo med:
Color Me Badd - I Wanna Sex You Up
http://www.youtube.com/watch?v=K9li1w2sMyE&feature=related

VH Pernille

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 27-08-08 18:23

On Tue, 26 Aug 2008 22:45:56 +0200, "Allan Krautwald"
<allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

>Kunne være bad/slem eller det de fleste af os gør om morgenen, når vi står
>under bruseren:

Svantes Lykkelige Dag
http://www.youtube.com/watch?v=4ARMFG-d6z4

sayonara