Kender du nummeret? "Det er ikke himlen de~
Fra : Gudi

Dato : 25-08-08 00:33

Søndag kl. 3.20-3.30 hørte jeg et nummer på P3, som jeg nu har forsøgt
at finde. Jeg har hørt alle numre igennem på P3's playlist for
tidsrummet kl. 3.03-4.03 - jeg var næsten 100% på at det var 2 numre
før MC Einar, men det passer slet ikke...

Det eneste nummer, som det måske kan være på listen - er Moby, i et
Dansk remix...

Det var lidt houset, og jeg husker "Det er ikke himlen der går i
udbrud"....

Håber der er nogen som kan hjælpe!

Mvh
Gudi

Fra : jensbast@gmail.com

Dato : 19-09-08 03:37

On 25 Aug., 08:32, Gudi <G...@gudi.dk> wrote:
> [...]
> Dansk remix...
>
> Det var lidt houset, og jeg husker "Det er ikke himlen der går i

Hej Gudi.

Det er:
Mike Sheridan: Med små skridt (med Maya Albana)
16 årig stor-talent fra DK - tro det eller lad være! :P
Alt for fedt nummer!

Fra : Gudi

Dato : 22-09-08 00:15

On 19 Sep., 11:37, jensb...@gmail.com wrote:

> Hej Gudi.
>
> Det er:
> Mike Sheridan: Med små skridt (med Maya Albana)
> 16 årig stor-talent fra DK - tro det eller lad være! :P
> Alt for fedt nummer!

Sådan! Jeg har lige været inde og tjekke hans numre på hans myspace -
super!!!
Troede aldrig jeg skulle finde nummere, mange mange tak!