Musik fra "drømmen"
Fra : Per H

Dato : 24-08-08 21:59

Håber at i alle så med i denne rigtig gode film..

Nå men til sidst i rulleteksterne kører der en sang, Hvem er det med?

per

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-08 22:11

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Håber at i alle så med i denne rigtig gode film..
>
> Nå men til sidst i rulleteksterne kører der en sang, Hvem er det med?

Svært at høre pga af den brægende speaker, der igen skulle ødelægge
oplevelsen. Men flot musik var det da

Fra : Per H

Dato : 24-08-08 23:02

On Sun, 24 Aug 2008 23:10:39 +0200, "Allan Krautwald"
<allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Svært at høre pga af den brægende speaker, der igen skulle ødelægge
>oplevelsen. Men flot musik var det da

Ja det er sku sørgeligt når nogen fader i numrene (mylle)
De er vist mest glade for dem selv.

per

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-08 14:54

> Svært at høre pga af den brægende speaker, der igen skulle ødelægge
> oplevelsen. Men flot musik var det da

Først vil jeg sige at det var en rigtig god film.

Jeg ville så lige se rulleteksterne for at se hvem der spillede drengen men
som du selv siger kom der igen en eller anden idiot fra tv2 som absolut
skulle fortælle hvad der så kom.

De fleste idag kan fanme læse en avis eller se det på txt-tv og ikke nok med
det så skal filmen fanme også køres op i et lille vindue i højre hjørne så
man ikke kan se noget som helst.

kimilar

Fra : Per H

Dato : 25-08-08 19:24

On Mon, 25 Aug 2008 15:54:19 +0200, "kimilar" <kimilar snabel a gmail
dot com> skrev:

>Først vil jeg sige at det var en rigtig god film.
Ja der er jo nogen der kan huske når man blev hevet i ørene.:-/

Er der noget med at den sang Peter Belli synger
The House Of The Rising Sun,
ikke er udgivet på plade med ham?

per

Fra : Max

Dato : 25-08-08 20:04

Hej Per

> Ja der er jo nogen der kan huske når man blev hevet i ørene.:-/

Og lærene kan huske da vi begyndte at slå igen :)

> Er der noget med at den sang Peter Belli synger
> The House Of The Rising Sun,
> ikke er udgivet på plade med ham?

Man kan jo håbe :)

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 01-09-08 00:22

Jeg kender nu en der er værre end PB

= Bamse!

per

Fra : Ole Damgaard

Dato : 02-09-08 02:49

On 25 Aug., 20:24, Per H <traman...@gmail.com> wrote:

> Ja der er jo nogen der kan huske når man blev hevet i ørene.:-/
>
>  Er der noget med at den sang Peter Belli synger
> The House Of The Rising Sun,
>  ikke er udgivet på plade med ham?

Jo - den er på CD´en Hithouse Reunion.
mvh ole

Fra : Per H

Dato : 02-09-08 19:06

On Tue, 2 Sep 2008 01:48:54 -0700 (PDT), Ole Damgaard <odg@dr.dk>
skrev:

>Jo - den er på CD´en Hithouse Reunion.

Nå så er den ikke lavet til filmen.

per

Fra : Nielsen

Dato : 25-08-08 06:52

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Håber at i alle så med i denne rigtig gode film..
>
> Nå men til sidst i rulleteksterne kører der en sang, Hvem er det med?

"The dark end of the street" siger IMDB. Ved ikke hvem den er med

Fra : Max

Dato : 25-08-08 07:31

Hej Per H

> Nå men til sidst i rulleteksterne kører der en sang, Hvem er det med?

James Carr / The Dark End Of The Street
http://www.youtube.com/watch?v=1X_BiZBCgH4

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 25-08-08 17:12

On Mon, 25 Aug 2008 08:30:50 +0200, "Max"

Orrg en fed stemme.

per

Fra : Max

Dato : 25-08-08 18:13