Dagens ord: Sorry
Fra : Pernille

Dato : 23-08-08 08:29

Ja undskyld at jeg sådan ville have Fun, når vi allerede havde haft det!

Dagens ord er Sorry - og så håber jeg ikke at jeg har overset det...

Her er Sorry I'm Not Perfect

http://youtube.com/watch?v=FglzvfmdTvc

Fra : Max

Dato : 23-08-08 08:45

Hej Pernille

> Ja undskyld at jeg sådan ville have Fun, når vi allerede havde haft
> det!

Det er helt OK, det er jo ikke nogen alvorlig ting.

> Dagens ord er Sorry - og så håber jeg ikke at jeg har overset det...

Så skal vi da også have en konstatering

Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word
http://www.youtube.com/watch?v=J2e4NlnLr28

Og her er så en opdatteret liste med brugte ord, Sorry er tilføjet.

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Away,
Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat,
Booze, Born, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Celtic, Country, Cowboy,Crazy,
Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo,
Dylan, Dør, Earth, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fail, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever,Fitness,
Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Garden/have,
Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun,
Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello,Help, Hero,
Highway, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland,
jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin, Legs,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man, MILF.,
Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain,
Natural, Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean,
One, Pain, Party, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Sorry, Speed,
Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France,
Train, Traveller, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Unknown, Walk, Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word,
Work, World, Write, Yesterday, You,

--
Mvh Max

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-08-08 08:57

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen
> Ja undskyld at jeg sådan ville have Fun, når vi allerede havde haft det!
>
> Dagens ord er Sorry - og så håber jeg ikke at jeg har overset det...

Lidt nostalgi:

Hollies med "Sorry Suzanne"
http://www.youtube.com/watch?v=0nyWp96p4xk

mvh Eva

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-08-08 09:01

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> Lidt mere nostalgi:

Brenda Lee: "I´m sorry"
http://www.youtube.com/watch?v=aiGPQVUJqq0

mvh Eva

Fra : schlafen

Dato : 23-08-08 09:28

Chicago - Hard to say I'm Sorry
http://www.youtube.com/watch?v=Yh9cNYlmXEY

Scritti Politti - Oh Patty (Don't Feel Sorry For Love boy)
http://www.youtube.com/watch?v=0uLZOwugn_M

Akon - Sorry Blame It On Me
http://www.youtube.com/watch?v=54-09DkrAuc

Fra : Neo

Dato : 23-08-08 12:25

> Dagens ord er Sorry - og så håber jeg ikke at jeg har overset det...

Madonna - Sorry
http://www.youtube.com/watch?v=ISh6uMCwRqo&fmt18

Mark Knopfler - Mark Knopfler - Je Suis Désolé (I am sorry)
http://www.youtube.com/watch?v=Yb3tGbuguyo&fmt18

The Cranberries - Not Sorry
http://www.youtube.com/watch?v=c2wSpm9q1bI&fmt18

Mvh Neo

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-08-08 12:28

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen
> Ja undskyld at jeg sådan ville have Fun, når vi allerede havde haft det!
>
> Dagens ord er Sorry

John Lennon med "Jealous Guy":
http://www.youtube.com/watch?v=FvRyC4dythE
(I'm sorry that I made you cry)

Maggie Reilly med "I'm Sorry" fra albummet "Echoes".
Kan ikke finde den på youtube.

Madonna med "Sorry":
http://www.youtube.com/watch?v=4EtkGxKeC4Y

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-08-08 16:19

On Sat, 23 Aug 2008 09:28:46 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Ja undskyld at jeg sådan ville have Fun, når vi allerede havde haft det!
>
>Dagens ord er Sorry - og så håber jeg ikke at jeg har overset det...
>
>Her er Sorry I'm Not Perfect

John Denver - "I'm Sorry"
http://www.youtube.com/watch?v=80Yj99NpOoY&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Martin Bak

Dato : 24-08-08 08:12

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Ja undskyld at jeg sådan ville have Fun, når vi allerede havde haft det!
>
> Dagens ord er Sorry - og så håber jeg ikke at jeg har overset det...

Her er så lidt fra den danske afdeling:

Undskyld Hr. - Må jed byde Dem et kirsebær.
Fra "Landmandsliv". Sangen starter 4:14
http://www.youtube.com/watch?v=x8dK_8Xb-4k

Walter & Carlo - Op på fars hat
http://www.youtube.com/watch?v=sZFu5RqqjtA

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Pernille

Dato : 24-08-08 15:11

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Her er så lidt fra den danske afdeling:
>
> Undskyld Hr. - Må jed byde Dem et kirsebær.
> Fra "Landmandsliv". Sangen starter 4:14
> http://www.youtube.com/watch?v=x8dK_8Xb-4k

Det var et dejligt gensyn!
For den får du stafetten, Martin Bak.
Og da words don't come easy Så får Max mange tak for hjælpen med de
brugte ord!
Tak til alle, for rigtig gode bud!

Fra : bbcworldtour@hotmail~

Dato : 26-08-08 01:01

On Aug 23, 9:28 am, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:
> Ja undskyld at jeg sådan ville have Fun, når vi allerede havde haft det!
>
> Dagens ord er Sorry - og så håber jeg ikke at jeg har overset det...

Midnight Oil med "Beds are Burning", fra afslutningen af de olympiske
lege i Sydney. Bemærk teksten på deres tøj, som en kommentar til John
Howards' regerings manglende vilje til at undskylde politikken overfor
landets oprindelige befolkning.

http://www.youtube.com/watch?v=vd_de0tsYKw

Bo Brunsgaard