Tjalle-sangen
Fra : Dennis

Dato : 22-08-08 18:01

Hej

En der ligger inde med: Lone Kellerman - Tjallesangen ?

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 20:00

"Dennis" <bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> En der ligger inde med: Lone Kellerman - Tjallesangen ?

Næeh desværre...men søg på Google "Lone Kellermann + Tjallesangen + mp3" så
finder du den nok

Fra : Dennis

Dato : 22-08-08 20:18

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Dennis" <bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Næeh desværre...men søg på Google "Lone Kellermann + Tjallesangen + mp3"
> så
> finder du den nok

Øv jeg finder den ikke - i en sådan grad, at jeg kan blive i besiddelse af
den

//Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 22:41

> Øv jeg finder den ikke - i en sådan grad, at jeg kan blive i besiddelse
af
> den
>
> //Dennis

Møstisk...jeg fandt den på 10 sekunder

Fra : Dennis

Dato : 23-08-08 08:38

> "Dennis" <bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse

> af

> Møstisk...jeg fandt den på 10 sekunder

hmm mon jeg kan blive i besiddelse af denne - via dig ?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-08-08 10:51

"Dennis" <bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> En der ligger inde med: Lone Kellerman - Tjallesangen ?

Hej Dennis

Den findes på CD'en " Det bedste af Dansk musik 1977 - 1980, fra Egmont
music club.. EMC 7780310 "

Det er en dobbelt cd, udgivet i 1998, så den burde vel ikke være helt umulig
at løbe op, i et antikvariat.

Men finder du den ikke, kan du jo prøve at skrive...

M.V.H....Benny..
Som hedder isfugl på hotmail

Fra : Dennis

Dato : 23-08-08 16:48