Blues steder i Jylland / på Fyn
Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 21-08-08 15:57

Der findes spillesteder i Fredercia (Bruunske pakhus) og Kolding hvor
ovennævnte dyrkes mere eller mindre - men er der andre steder?

Jeg ved at der i Herning for 14 dage siden var en blues "festival" (på
én lørdag) og at der vist snart er noget i Horsens (nogen der har
noget info?) - men hvor er der ellers fornuftig aktivitet?

Sønderborg?
Åbenrå?
Haderslev?
Esbjerg?

Vejle:
Der var en gang ovenpå café biografen - men eksisterer det stadig og
findes der en hjemmeside?

Horsens?
Århus?
Silkeborg?
Herning?
Holstebro? (de må da have noget!)
Randers?
Ålborg?

og på fyn
Middelfart?
Odense har jo Dexters og Rytmeposten (er der flere?)
Svenborg?
Nyborg?

Fra : Max

Dato : 22-08-08 07:03

Hej

http://www.hnt.dk/defaultnext.asp?mode=arrangement&id=1505

--
Mvh Max

Fra : ASKF

Dato : 29-08-08 20:39

paladsrevolution@gmail.com ytrede sig i
<796ce91b-2754-43aa-975b-88c3ff8b6c95@26g2000hsk.googlegroups.com> med
dette:

> [...]
>én lørdag) og at der vist snart er noget i Horsens (nogen der har
>noget info?) - men hvor er der ellers fornuftig aktivitet?

Vi havde engang en rigtig bluesfestival (Djurs Bluesland) i Danmark, men
den er nu ændret til to endags "festivaller":
<http://www.djursbluesland.dk/>
<http://bluesfestivalen.dk/>

Jeg ser frem til at genopleve Dr. John i november
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-08 15:47

On 2008-08-29 21:38:43 +0200, ASKF <nospam@askf.dk> said:

> [...]
>
> Vi havde engang en rigtig bluesfestival (Djurs Bluesland) i Danmark, men
> den er nu ændret til to endags "festivaller":

Er den ikke lige afholdt i Assentoft ved Randers, for kort tid siden?
Jeg var med engang, hvor det hele blev holdt på en pløjemark med
regnvejr, og med hvad der hører til en festival

Kom hjem med kun én sko....
--
http://isteen.wordpress.com

Fra : ASKF

Dato : 30-08-08 18:50

iSteen ytrede sig i <2008083016464350073-@news.nordit.dk> med dette:

>Er den ikke lige afholdt i Assentoft ved Randers, for kort tid siden?
>Jeg var med engang, hvor det hele blev holdt på en pløjemark med
>regnvejr, og med hvad der hører til en festival
>
>Kom hjem med kun én sko....

Jo det er den, men nu afholdes den som en endagsfestival i nogle haller
i stedet for telte.

Jeg har også flere gange været afsted da den var på en stubmark et
stykke øst for Randers, men er da kommet hjem med alle mine sko.