Engle med bare tæer
Fra : Bodil Anhøj

Dato : 20-08-08 15:13

Hej... For lang tid siden hørte jeg i radioen en sang sunget af en mand.
Hvem véd jeg ikke.. Sangen har spøgt i mit hoved siden og nu håber jeg nogen
kan hjælpe mig med at identificere den. Det eneste jeg husker af teksten er
enten : I himlen går man med bare tæer... eller : Engle går med bare tæer...
jeg véd det ikke er meget, men håber nogen kan hjælpe. Venlig hilsen.

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Michael Lund

Dato : 20-08-08 16:57

"Bodil Anhøj" <bo.an@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> teksten er enten : I himlen går man med bare tæer... eller : Engle går med
> bare tæer... jeg véd det ikke er meget, men håber nogen kan hjælpe.

Den var nem, for det er et album jeg holder meget af.

Det er Benny Holst fra hans 2004 album, der hedder "Himlen må vente" og
sangen du nævner er første skæring og den hedder "Engle har bare tæer"

Mvh.
Michael

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 20-08-08 18:14

Tusinde tak skal du have. Den vil jeg glæde mig meget til at høre. Jeg har
lige kigget rundt på nettet om der var nogen steder jeg kunne høre et
brudstykke, dog uden at finde det. Heldigvis kan jeg jo så købe cdén, og det
vil jeg gøre.. Venlig hilsen og tak for hjælpen.

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Michael Lund

Dato : 20-08-08 18:21

> [...]
> brudstykke, dog uden at finde det. Heldigvis kan jeg jo så købe cdén, og
> det vil jeg gøre.. Venlig hilsen og tak for hjælpen.

Jeg prøvede også at finde et brudstykke uden held, men til gengæld har jeg
tidligere uploadet 2 andre numre fra cd'en til YouTube og dem kan du da lige
se og høre. Det er samme 2 musikere der medvirker på cd'en.

Til Evig Tid http://uk.youtube.com/watch?v=7W8pmd4-Luw

Det er hvidt derude http://uk.youtube.com/watch?v=hvGMW5CRze0

Mic.

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 20-08-08 18:46

Tak for det. Har lige siddet og nydt dem begge, samtidig med at jeg tænkte
på om du mon ikke også skal have Englene med bare tæer uploaded ? Hvis du
selv har den altså

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Michael Lund

Dato : 20-08-08 19:26

Hej igen Bodil

Af en eller anden grund har jeg ikke det nummer på min DVD-optager - måske
spillede De den slet ikke i det program jeg optog for ca. 3 år siden. Ellers
ville jeg meget gerne have uploadet den.video.

Mvh.
Mic.

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 20-08-08 19:36

Ok.. Du skal i hvert fald have tak for hjælpen
Vh. B. Anhøj

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Michael Lund

Dato : 20-08-08 19:46

> Ok.. Du skal i hvert fald have tak for hjælpen
> Vh. B. Anhøj

Helt usædvanligt under en landskamp på TV, har jeg lige gennemset min dvd og
nummeret ER med. Det skulle gerne være tilgængelig senere på YouTube, men
jeg skal nok give dig linket her når det er klar.

Mic.

Fra : Michael Lund

Dato : 20-08-08 21:12

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og nummeret ER med. Det skulle gerne være tilgængelig senere på YouTube,
> men jeg skal nok give dig linket her når det er klar.

Så er den på YouTube. Det gennemgående tema adskiller sig dog en del fra den
cd version som du har hørt. På den er det et Jazz orkester der spiller det,
men her klarer trioen det selv.

http://uk.youtube.com/watch?v=d6kAnDCtvcg

Håber det kan hjælpe dig

Mic.

Fra : Bodil Anhøj

Dato : 20-08-08 22:20

Du skal godt nok have mange mange tak.. Det var dejligt at høre den igen.
Han er altså dygtig den mand, og sangen er lige så god som jeg husker den...
TAK..
Vh B. Anhøj.

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"