musik nummer der bruger samme rif?
Fra : Brian Kals

Dato : 19-08-08 20:08

Hej.

Jeg hørte John Mellencamp, Jack & Diane i radioen i dag, og syntes jeg har
hørt det start guitar rif i et andet nummer, eller noget der minder meget om
det. Noget siger mig det er en kvinde der synger på det nummer jeg ikke lige
kan komme i tanke om.

http://www.youtube.com/watch?v=ltQNe5B9tek

Er der nogle der har en ide til hvad det kunne være?

Mvh
Brian.

Fra : schlafen

Dato : 19-08-08 21:01

Jessica Simpson - I think I'm in Love with You

http://www.youtube.com/watch?v=YHMpaZ90ptQ

Fra : Brian Kals

Dato : 19-08-08 21:12

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Jessica Simpson - I think I'm in Love with You
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YHMpaZ90ptQ

Lige netop, tak for det, så kan jeg sove roligt i nat

Mvh
Brian

Fra : Hauge

Dato : 19-08-08 21:13

Brian Kals wrote:
> Lige netop, tak for det, så kan jeg sove roligt i nat

Også efter du har set videoen, eller det er måske netop derfor?

Mvh Hauge

Fra : Brian Kals

Dato : 19-08-08 21:16

> Også efter du har set videoen, eller det er måske netop derfor?

Ja så kan man da også drømme godt, ha

Mvh
Brian

Fra : Hauge

Dato : 19-08-08 21:17

Brian Kals wrote:
> Ja så kan man da også drømme godt, ha

Gamle gris... Ja ok, måske ikke gammel ;)
Gå i seng med sig, godnat..

Mvh Hauge