Nogen der ved ... ang. de der jule compila~
Fra : EnjoyNews

Dato : 17-08-08 18:59

De der jule compilations der kommer hvert år med de samme julesange på..
absolute christmas .. hvordan udvælges de numre egentlig til de CD'er ?..
siden der bare er de samme på dem hvert år..

Michael

Fra : Holst

Dato : 17-08-08 19:38

EnjoyNews wrote:

> De der jule compilations der kommer hvert år med de samme julesange på..
> absolute christmas .. hvordan udvælges de numre egentlig til de CD'er ?..
> siden der bare er de samme på dem hvert år..

Det er vel de billigste.

Fra : Martin Bak

Dato : 17-08-08 19:42

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> De der jule compilations der kommer hvert år med de samme julesange på..
> absolute christmas .. hvordan udvælges de numre egentlig til de CD'er ?..
> siden der bare er de samme på dem hvert år..

Det ved jeg faktisk, tror jeg nok, for jeg har engang forsøgt at få slæberne
indenfor. Men de vælger simpelthen de største hits og supplerer med et par
nye af i forvejen meget populærer kunstnere. Og vupti, så har man en
salgsbar cd.

Før i tiden lavede Tuborg en juleplade hvert år. Den var noget mere
nuanceret i udvælgelsen af numre. Men det gør de ikke længere, desværre.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : EnjoyNews

Dato : 17-08-08 20:52

> [...]
>
> Før i tiden lavede Tuborg en juleplade hvert år. Den var noget mere
> nuanceret i udvælgelsen af numre. Men det gør de ikke længere, desværre.

Ok, så.. jeg går ud fra at du så ikke havde held med at få noget med på
CD'en.. ? med hvilken begrundelse ? bare at de kun vælger de største hits..
Synes ellers at de CD'er ville være perfekte hvis der bare var noget nyt på
dem.. de må da også falde i salg efterhånden.

Michael