Dagens ord: Party
Fra : schlafen

Dato : 17-08-08 13:55

Tak for stafetten....

som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
bedre....

Lesley Gore - It's My Party
http://www.youtube.com/watch?v=XsYJyVEUaC4

Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Away,
Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze,
Born, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Celtic, Country, Cowboy,Crazy, Crying,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør,
Earth, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever,Fitness, Floor, Flyve, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Garden/have, Genial, Girls, Gold,
Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart,
Heat, Heaven, Heavy, Hello,Help, Hero, Highway, Holiday, Hollywood, Hope,
Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss,
Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn,
Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother, Mountain,
Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean, One, Pain, Party,
Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman, Power, Pray, Queen, Quit,
Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex, Silver, Skov, Sky,
Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser,
Stone, Storby, Straight, Summer, Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Teknik, Telephone, Telegraph, Terapi, Thunder, Time,
Tomorrow, Tour de France, Train, Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Unknown,
Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman,
Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-08-08 14:08

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i meddelelsen
> Tak for stafetten....
>
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
> bedre....

Jamen så skal vi da ha' Torben Lendager med "Vi Holder Fest":
http://www.youtube.com/watch?v=b2SkbvkkKtM

Og så kan vi jo ta' Shania Twain med "Party For Two":
http://www.youtube.com/watch?v=NoapQGwwHFA

Og til sidst, Beastie Boys med "You've Gotta Fight For Your Right (To
Party)":
http://www.youtube.com/watch?v=OGVzZtKJh2U

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 17-08-08 14:56

He, et minut før mig

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 17-08-08 14:09

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten....

Nogen der holder fest:
Aristocats - Everybody wants to be a cat (Danish)
http://www.youtube.com/watch?v=FrSoOfMNwrI

Torben Lendager "Vi Holder Fest" 2007.
http://www.youtube.com/watch?v=b2SkbvkkKtM

Shirley Bassey - Get the party started
http://www.youtube.com/watch?v=vqNcyFNMfLM

VH Pernille

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 17-08-08 15:44

On Sun, 17 Aug 2008 15:09:29 +0200, "Pernille Højgaard"
<ph@praxis.invalid> wrote:

>"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
>>
>Nogen der holder fest:
>Aristocats - Everybody wants to be a cat (Danish)
> [...]
Ja hertil må vel svares igen med
Shirley Bassey - "The Party's Over"
http://www.youtube.com/watch?v=7vBcWQx8JK4&fmt=18

Boston - "Party"
http://www.youtube.com/watch?v=L74XDgMcwKk&fmt=18

Mezzoforte - "Garden Party"
http://www.youtube.com/watch?v=gmSDTutGyIw&fmt=18

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : schlafen

Dato : 18-08-08 16:59

> Boston - "Party"
> http://www.youtube.com/watch?v=L74XDgMcwKk&fmt=18

Boston - dejligt genhør - den gi'r stafetten.....

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-08-08 09:39

On Mon, 18 Aug 2008 17:59:00 +0200, "schlafen" <luft@hansa.de> wrote:

>Boston - dejligt genhør - den gi'r stafetten.....

Takker, finder lige på noget.

Fra : Pernille

Dato : 17-08-08 16:03

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten....
>
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
> bedre....

Tommy Roe var, engang, til en fest...
Sweet Pea med Tommy Roe
http://youtube.com/watch?v=nG6JH87A9Zg

Fra : Pernille

Dato : 17-08-08 16:06

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten....
>
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
> bedre....

Lionel Richie - All Night Long / Party
http://youtube.com/watch?v=Ya4LmvnPpi0

Fra : Martin Bak

Dato : 17-08-08 16:27

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten....
>
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
> bedre....

Jamen det er da også fint

Og som du jo så ved, så kommer der et tidspunkt, hvor enhver fest slutter.

Et par eksempler:

Aretha Franklin - The Party is Over - Special with Tom Jones
http://www.youtube.com/watch?v=pYFm6d5tsMU

Og her i en anden og også meget flot version:

The Party's Over - Judy Garland / Mel Tormé duet
http://www.youtube.com/watch?v=imAc1aakP7M

Og så ville jeg jo gerne have spillet Willie Nielson med hans egen "Party's
over" Men den kan jeg ikke finde med ham selv.

Den er her med en wannabee:

BCB Band of Oklahoma City Sings The Party's Over by Willie Nelson:

http://www.youtube.com/watch?v=QJBxGsCJD3I

Og jeg ville også godt have spillet "efter festen" med Sanne. Men heller
ikke den kan jeg finde i originalen. Så den er her med en wannabee:

AneKathrine, -Efter festen.

http://www.youtube.com/watch?v=F78YkfoQ9jM

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Pernille

Dato : 17-08-08 16:47

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten....
>
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
> bedre....

Det er da altid sjovt, når man til en fest får både "Twistet" og "Shoutet"
Her et The Beatles med en live udgave af
Twist and Shout
http://youtube.com/watch?v=h6TIEkB4_F8

Fra : Broegger

Dato : 17-08-08 16:57

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev news:6gqlcsFh2lpkU1@mid.individual.net:

> Tak for stafetten....
>
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med
> noget bedre....

Sikken fest her med Sweet Hearts. Det er da party!
http://www.youtube.com/watch?v=aFXDjt6kk3c

og Tæskeholdet var da en fest for alle der lyttede. Her fredagssangen
http://www.youtube.com/watch?v=gViCgwwmE_Y

En fest skyldes jo tit at man skal fejre noget. Kool and the Gang
Celebration http://www.youtube.com/watch?v=ZmOQyyezwCQ

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Max

Dato : 17-08-08 17:57

Hej schlafen

> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med
> noget bedre....

Så får du en gammel slager

Garden Party -- Rick Nelson
http://www.youtube.com/watch?v=M5ZhJLedNXY&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 17-08-08 18:01

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten....

Ikke alle fester er lige sjove:

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 17-08-08 18:06

Når man fester, fejrer man tit fødselsdage:
Stevie Wonder - Happy Birthday
http://www.youtube.com/watch?v=yYJPIZ-C-9c

Marilyn Monroe - Happy Birthday
http://www.youtube.com/watch?v=k4SLSlSmW74

VH Pernille

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 17-08-08 18:33

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse
> Når man fester, fejrer man tit fødselsdage:

Og tillykke med det:
Cliff Richard - Congratulations
http://www.youtube.com/watch?v=7iArJm9gBvg

VH Pernille

Fra : Martin [TMM]

Dato : 17-08-08 18:34

Hej
schlafen wrote:
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med
> noget bedre....

Hvordan i alverden kan vi så undgå at komme til enkebal med Birthe Kjær ?
http://www.youtube.com/watch?v=RZLpSRmmprA

Når vi så har været til det her famøse enkebal, så går vi hjem med disse
strofer fra Smølfemanden hamsjæl'
http://www.youtube.com/watch?v=Nw4e9IbTBUs&NR=1
Så mig desværre ikke i stand til at finde en med ham selv ved roret, så her
er den i en lidt alternativ udgave.

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 17-08-08 20:19

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan i alverden kan vi så undgå at komme til enkebal med Birthe Kjær ?
> http://www.youtube.com/watch?v=RZLpSRmmprA

Men kommer du så ikk' også med "Jeg ta'r aldrig til bal uden trusser"?

Fra : Hauge

Dato : 17-08-08 20:25

Hej
Pernille wrote:
> Men kommer du så ikk' også med "Jeg ta'r aldrig til bal uden trusser"?

Hehe, den er desværre ikke på tuben. Ellers var den ret oplagt her

Mvh Hauge, der heller aldrig ta'r til bal uden trusser..

Fra : Max

Dato : 17-08-08 20:45

Hej Hauge

> Hehe, den er desværre ikke på tuben. Ellers var den ret oplagt her

Så kan man vidst kalde det held i uheld :)

> Mvh Hauge, der heller aldrig ta'r til bal uden trusser..

Jeg er sommetider kommet hjem med nogle :)

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 17-08-08 20:59

> Hej Hauge

> Så kan man vidst kalde det held i uheld :)

> Jeg er sommetider kommet hjem med nogle :)

Altså!

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 18:39

schlafen wrote:
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med
> noget bedre....
>
> Lesley Gore - It's My Party

Hørte I ikke også Venga Boys - We Like To Party?

http://www.youtube.com/watch?v=aUUGblNjK20

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Max

Dato : 17-08-08 20:02

Hej schlafen

Vi skal også lige have noget man ikke høre så tit

Pink Floyd-The Grand Vizier's Garden Party, Pt. 1, 2 and 3
http://www.youtube.com/watch?v=pPAMBnvEkdo

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 17-08-08 20:12

Hej

> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med
> noget bedre....

Måske sådan en fest her :)

Babs Gonzales : House Rent Party
http://www.youtube.com/watch?v=EpAy8Bd9JEo

--
Mvh Max

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 17-08-08 20:26

Wanda Jackson: Let´s have a party:
http://www.youtube.com/watch?v=CoM63xtzlkc
Mikkel

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 17-08-08 20:32

Buddy Knox: Party Doll
http://www.youtube.com/watch?v=DcA_sd9TEHQ&feature=related
Led Zeppelin: Let´´s have a Party
http://www.youtube.com/watch?v=vpL5PKtoR50
Mikkel

Fra : STEEN :-)

Dato : 17-08-08 21:50

On Sun, 17 Aug 2008 14:54:40 +0200, "schlafen" <luft@hansa.de> wrote:

>Tak for stafetten....
>
>som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
>bedre....

Mit bud på Party må være Velvet Underground All Tomorrow's Parties

Her en live udgave med dårlig lyd:

http://www.youtube.com/watch?v=_KiU5P4ihIQ&feature=related

Her god lyd men manglende billed:

http://www.youtube.com/watch?v=wOgQv9NWlds&feature=related

Hilsen

STEEN

Fra : Pernille

Dato : 18-08-08 08:29

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten....
>
> som resultat af gårsdagens gadefest kan min hjerne ikke komme med noget
> bedre....

Ok, vi skal lige have denne her med. Om en fyr, der er taget til en fest,
som hans mor havde sagt, han ikke skulle tage med til...
Først den gamle indspilning med Three Dog NIght

Mama Told Me Not To Come
http://youtube.com/watch?v=YWMt5Hk0E-g

- Og en nyere, live - men ikke så god
http://youtube.com/watch?v=uXrzHRSDFDc