Danske cd-box-sets
Fra : Ukendt

Dato : 15-08-08 16:23

Jeg er lige i det nostalgiske hjørne i dag, og har samlet en stak af de
gamle danske udgivelser på gulvet, bla. nogle cd-bokse med Big Fat
Snake, Gnags og Shubidua.
Hvilke andre danske bokse kan man tænke sig at få fat i - der er selv.
Gasolin...og så har Sebastian vist lavet en.

Hvilke andre danske bokse findes der?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-08-08 17:11

iSteen skrev:

>Hvilke andre danske bokse findes der?

Kaj og Andrea - Vores sange

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomas

Dato : 15-08-08 17:16

"iSteen" wrote in message news:2008081517223875249-@news.nordit.dk...
> [...]
> Hvilke andre danske bokse kan man tænke sig at få fat i - der er selv.
> Gasolin...og så har Sebastian vist lavet en.

De nattergale.
Jeg syntes også jeg kan huske Poul Krebs har lavet en.

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 17-08-08 05:43

> Jeg syntes også jeg kan huske Poul Krebs har lavet en.

den hedder "Signatur" og sælges til den fyrstelige pris af Kr 39,95 i
Merlin

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 14:35

<paladsrevolution@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes også jeg kan huske Poul Krebs har lavet en.

den hedder "Signatur" og sælges til den fyrstelige pris af Kr 39,95 i
Merlin

Det er eddermame også mange penge for at høre ham jamre sig igennem et
større antal numre

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-08 18:15

<iSteen> skrev i en meddelelse news:2008081517223875249-@news.nordit.dk...
> [...]
> Hvilke andre danske bokse kan man tænke sig at få fat i - der er selv.
> Gasolin...og så har Sebastian vist lavet en.

Rocazino, Tøsedrengene

Fra : Henrik Laursen

Dato : 15-08-08 18:27

iSteen wrote in news:2008081517223875249-@news.nordit.dk:

> [...]
> Hvilke andre danske bokse kan man tænke sig at få fat i - der er selv.
> Gasolin...og så har Sebastian vist lavet en.

Rocazino har udgivet en, den hedder bare: Det Hele
Indeholder deres 6 albums og en bonus DVD
Den box udgav de i 2006.

--
Henrik Laursen

Fra : Michael Lund

Dato : 15-08-08 20:34

> [...]
> Hvilke andre danske bokse kan man tænke sig at få fat i - der er selv.
> Gasolin...og så har Sebastian vist lavet en.

Røde Mor har en med de samlede værker.

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-08 22:57

On 2008-08-15 21:34:16 +0200, "Michael Lund" <miclu@mail.dk> said:

> Røde Mor har en med de samlede værker.
>
> Mic.

Kom lige i tanke om Bamse - han har vist lavet hele 3 styk (og sikkert
solgt lige så mange af dem)

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 17-08-08 05:39

On 15 Aug., 17:22, iSteen wrote:

> Hvilke andre danske bokse findes der?

TV-2 "Hits"

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 19:29

On 2008-08-17 13:39:09 +0200, paladsrevolution@gmail.com said:

> TV-2 "Hits"

Boks og boks, er det ikke en dobbelt-CD?

Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 17-08-08 13:38

On 17 Aug., 20:29, iSteen wrote:

> Boks og boks, er det ikke en dobbelt-CD?

Nu ved jeg ikke hvad der definerer et boks-set - men ovennævnte
indeholder 37 numre og en dvd med 4 timers optagelser (kilde: tv-2.dk
og tv2fan.dk)

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 21:30

On 2008-08-17 21:37:46 +0200, paladsrevolution@gmail.com said:

> Nu ved jeg ikke hvad der definerer et boks-set - men ovennævnte
> indeholder 37 numre og en dvd med 4 timers optagelser (kilde: tv-2.dk
> og tv2fan.dk)

Ved heller ikke hvor mange CD'er der kræves for at kunne kalde det et
box-set, men mit bud er minimum 3 CD'er

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-08 21:55

<iSteen> skrev i en meddelelse news:2008081722293416807-@news.nordit.dk...
> On 2008-08-17 21:37:46 +0200, paladsrevolution@gmail.com said:

> Ved heller ikke hvor mange CD'er der kræves for at kunne kalde det et
> box-set, men mit bud er minimum 3 CD'er

Skarpere end nogensinde
Hvis der er 2 må det vel være en dobbelt-CD

Fra : Max

Dato : 17-08-08 22:10

Hej Allan

> Hvis der er 2 må det vel være en dobbelt-CD

Da ikke hvis det er to udgivelser i samme kasse.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-08 00:50

> Hej Allan

> Da ikke hvis det er to udgivelser i samme kasse.

Ordkløver