Dagens ord..
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 14-08-08 17:56

Jeg takker for stafetten.
Hvad med ordet TYSK.......i alle betydninger..
Tysk musik osv osv...
Rammstein America:
http://www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY

Og Rammstein med nummeret Rammstein:
http://www.youtube.com/watchListen over brugte ord kommer her:

Listen over brugte ord kommer her:

Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Away,
Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat,
Booze, Born, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Celtic, Country, Cowboy,
Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor,
Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth, Electricity, England, Eternal, Evil,
Eyes/Øjne, Face, Fail, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever,
Fitness, Floor, Flyve, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk,
Garden/have, Genial, Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk,
Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello,
Help, Hero, Highway, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane,
Ireland, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin,
Legs, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man,
MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother,
Mountain, Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean,
One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Postman, Power,
Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock,
Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex,
Silver, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed,
Sport, Spring, Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun,
Surprice, Sweet, Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik,
Telephone, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de France, Train,
Tribute,
Tudefilm, Twins, Tysk, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West,
Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Yesterday, You,

Fra : schlafen

Dato : 14-08-08 18:12

Peter Schilling - Major Tom
http://www.youtube.com/watch?v=N1Hs2AQwDgA

Die Prinzen - Deutschland
http://www.youtube.com/watch?v=uI7ncxV9Q9c

Fra : Michael Lund

Dato : 14-08-08 18:33

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg takker for stafetten.
> Hvad med ordet TYSK.......i alle betydninger..
> Tysk musik osv osv...

Lav lige en header hvor ordet indgår.

Mic.

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 14-08-08 18:33

Fandt lige en spøjs en i min pladesamling:
Trio Turaluralu
http://www.youtube.com/watch?v=d4-wGmCTAH0

Fra : Martin [TMM]

Dato : 14-08-08 20:56

Hej
Mikkel Bierberg-Petterson wrote:
> Fandt lige en spøjs en i min pladesamling:
> Trio Turaluralu
> http://www.youtube.com/watch?v=d4-wGmCTAH0

Tillad mig at supplere..
Stephan Remmler, fra Trio
http://www.youtube.com/watch?v=K_vfN8VfrZY

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 14-08-08 20:59

Mikkel Bierberg-Petterson wrote:
> Fandt lige en spøjs en i min pladesamling:

Så skal vi da ligen have endnu en spøjs en:

DÖF - Codo
http://www.youtube.com/watch?v=h7woSjMPreA

Mvh Hauge

Fra : Bruno

Dato : 14-08-08 18:29

Mikkel Bierberg-Petterson wrote:
> Jeg takker for stafetten.
> Hvad med ordet TYSK.......i alle betydninger..
> Tysk musik osv osv...

Så er der dømt Neue Deutsche Welle (Når nu du har taget Rammstein)

Markus - Ich will Spass (Om at give den gas)

http://www.youtube.com/watch?v=EqJCRs23TJ8

Som bl.a. rummer linien:

"Deutschland, Deutschland, spürst du mich?"

Det med at give den gas er ofte er en mandeting, så derfor

Herbert Grünnemeier - Männer

http://www.youtube.com/watch?v=5G6gYd2aGqA

Mvh
Bruno

PS. Afslutningsvis en alternativ video med en slags kommentar til det
med at køre stærkt:

http://www.youtube.com/watch?v=WxzqTQd5vhI&feature=related