Hvad hed ham-der Jacob fra det-der.hit med~
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-08 22:10

Der var et af de der stjerne for en aften-programmer, hvor en
Jacob-et-eller-andet var med.
Han sang noget rock af en slags, og havde en kanon stemme, med et
primalskrig der startede helt nede ved tæerne.

Nogen der kan huske navnet?

Fra : Karina

Dato : 09-08-08 22:16

> Nogen der kan huske navnet?

Jacob Andersen - http://www.myspace.com/jacobandersencom

Mvh
Karina

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-08 23:47

On 2008-08-09 23:16:22 +0200, Karina <khjorth@FJERNoncable.dk> said:

> Jacob Andersen - http://www.myspace.com/jacobandersencom
>
> Mvh
> Karina

Mange tak, han fik vist udgivet en CD, så jeg drager nok mod biblo i næste uge

Fra : Max

Dato : 10-08-08 07:37

Hej

> Mange tak, han fik vist udgivet en CD, så jeg drager nok mod biblo i
> næste uge

Du kan finde to CD'er med ham på Play hos TDC.

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-08-08 08:16

Max skrev:

>Du kan finde to CD'er med ham på Play hos TDC.

Er Play begyndt at sælge CD'er ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 10-08-08 08:36

Ivan V. Klattrup wrote:

> Er Play begyndt at sælge CD'er ?

Næh, man kan få dem helt gratis.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-08-08 09:07

Holst skrev:

>Næh, man kan få dem helt gratis.

Hvor ?

PLay sælger ikke cd'er, de sælger en masse endnu mere voldsom komprimeret
lyd.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 10-08-08 09:12

Ivan V. Klattrup wrote:

> Hvor ?
>
> PLay sælger ikke cd'er, de sælger en masse endnu mere voldsom komprimeret
> lyd.

Nå, hvis det er med den på, nytter det vist ikke at diskutere mere med
dig derom.

Fra : Sv-e

Dato : 10-08-08 10:02

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvor ?
>
> PLay sælger ikke cd'er, de sælger en masse endnu mere voldsom
> komprimeret lyd.

Ja og i reklamerne bliver alle som ikke bifalder denne lydmishandling
fremstillet som nørder, musik er smag og behag, men at mp3 giver langt
dårligere lytteoplevelse ved afspilning ved siden af en ukomprimeret
lydfil er indiskutabelt.

Fra : Holst

Dato : 10-08-08 10:19

Sv-e wrote:

> [...]
> fremstillet som nørder, musik er smag og behag, men at mp3 giver langt
> dårligere lytteoplevelse ved afspilning ved siden af en ukomprimeret

Ingen tvivl om det.

Men når alt kommer til alt, sidder sikkert mere 90 % af lytterne til
musikken ved lydudstyr, der er så ringe kvalitet, at det er fuldstændig
ligegyldigt, om de lytter til dårlige mp3-filer eller langt bedre.

Fra : Sv-e

Dato : 10-08-08 10:37

Holst skrev:

> [...]
> musikken ved lydudstyr, der er så ringe kvalitet, at det er fuldstændig
> ligegyldigt, om de lytter til dårlige mp3-filer eller langt bedre.
Det er jeg så ikke ening med dig i, jeg sidder tilfældigvis og mixer på
et par billige Behringer monitors til omking en 500 kr. ind imellem for
at få et realistisk billede af at høre udgivelser på en pc. Og selv på
dem kan jeg høre meget forskel på wav og mp3, dog vinder mp3 formatet en
del hvis man går op i 320kb, men det er jo ikke det TDC-play sælger.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-08 13:51

On 2008-08-10 08:37:27 +0200, "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> said:

> Hej

> Du kan finde to CD'er med ham på Play hos TDC.

Bruger ikke TDC, hvis det er den gratis-kampagne du mener

Fra : Sv-e

Dato : 10-08-08 10:05

iSteen skrev:

> Mange tak, han fik vist udgivet en CD, så jeg drager nok mod biblo i
> næste uge

Ja og jeg købte CD'en for længe siden, og blev desværre pænt skuffet, al
den gode energi som Jakob havde i TV udsendelserne er det ihvertfald
ikke lykkedes at få med på optagelserne, han giver slet ikke los på
nogen numre desværre, synd da han har et kæmpe talent.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-08 13:53

On 2008-08-10 11:04:48 +0200, Sv-e <sv-e@nonsense.not> said:

> [...]
> ikke lykkedes at få med på optagelserne, han giver slet ikke los på
> nogen numre desværre, synd da han har et kæmpe talent.

Jeg kender ham kun fra TV, og der kunne han virkeligt give den gas -
ind imellem.
Synd hvis han ikke udgiver noget af det samme, hans myspace-side var
desværre lidt af en skuffelse

Fra : Sv-e

Dato : 10-08-08 14:02

iSteen skrev:

> Jeg kender ham kun fra TV, og der kunne han virkeligt give den gas - ind
> imellem.
> Synd hvis han ikke udgiver noget af det samme, hans myspace-side var
> desværre lidt af en skuffelse

Ja jeg tror han skulle finde sig et Rock orkester at synge i, ikke lave
alle de der gamle hits hvor han ikke selv har noget at skulle have sagt
når først pladeselskabet har bestemt en linie, han er en live performer
og dem er der ikke så mange gode af.

Fra : Holst

Dato : 09-08-08 22:17

iSteen wrote:

> [...]
> Han sang noget rock af en slags, og havde en kanon stemme, med et
> primalskrig der startede helt nede ved tæerne.

Google afslører hurtigt, at han vist hed Jacob Andersen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Andersen