Dagens ord: Garden/have
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-08 13:45

Jeg takker for stafetten

Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Jeg lægger ud med Bruce Springsteen og "Secret Garden":
http://www.youtube.com/watch?v=tbSnCh8Ny1k

Og dernæst Beatles med "Octopus's Garden":
http://www.youtube.com/watch?v=Os4rKtzB4js

Og så slutter jeg af med Ricky Nelson og "Garden Party":
http://www.youtube.com/watch?v=H3fs2FO1zYo

Listen over brugte ord kommer her:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Away,
Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze,
Born, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan,
Dør, Earth, Electricity, England, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face, Fail,
Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve,
Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Garden/have, Genial, Girls, Gold,
Goodnight,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands, Hawaii, Heart, Heat,
Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Holiday, Hollywood, Hope, Hot,
House, Hurricane, Ireland, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss,
Klippe, Latin, Legs, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som
navn, Man, MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother,
Mountain, Needle, New York, Night, Nobody, Nordisk, Nothing, Ocean, One,
Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit,
Radio, Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex, Silver, Skov, Sky,
Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Sport, Spring, Stimulanser,
Stone, Storby, Straight, Summer, Sun, Surprice, Sweet, Swing, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Teknik, Terapi, Thunder, Time, Tomorrow, Tour de
France, Train, Tribute, Tudefilm, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak,
Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work,
World, Write, Yesterday, You,

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 09-08-08 14:15

> Jeg takker for stafetten
>
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Iron Butterfly med In-A-Gadda-Da-Vida
(In the Garden of Eden)
http://youtube.com/watch?v=4xfaA_9ycD8

Fra : Pernille

Dato : 09-08-08 14:27

> Jeg takker for stafetten
>
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Rose Garden med Lynn Anderson
http://youtube.com/watch?v=wWiDZGgeN04

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 09-08-08 14:35

On Sat, 9 Aug 2008 14:44:52 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Jeg takker for stafetten
>
>Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Gasolin' - "Magic Garden"
Den engelske version af "De Gule Enker"
http://www.youtube.com/watch?v=5FlhB1mMSVA

Shu Bi Du A - "Dogshit In My Garden"
http://www.youtube.com/watch?v=JYjtBeVYsEw

Hep Stars - "A Flower In My Garden"
http://www.youtube.com/watch?v=W1Iyviys7v8

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 09-08-08 15:41

> Jeg takker for stafetten
>
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Der var engang en fyr, som kaldte sig Tiny Tim.

Måske var hans største hit
Tiptoe Through the Tulips (tulipaner vokser, som regel i haver).
Her er han gæst på et tv-show, som hed "Laugh-In"
http://youtube.com/watch?v=skU-jBFzXl0&feature=related

Fra : Max

Dato : 09-08-08 19:00

Hej Per

> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Ja så er den her jo på plads

Elton John - Empty Garden
http://www.youtube.com/watch?v=dZzXEFDznoA

og den her

The Alan Parsons Project - Secret Garden
http://www.youtube.com/watch?v=lcwxRwVjrRQ

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 09-08-08 19:09

Max wrote:

> The Alan Parsons Project - Secret Garden
> http://www.youtube.com/watch?v=lcwxRwVjrRQ

Den fik mig til at tænke på:

Secret Garden - Nocturne
http://www.youtube.com/watch?v=fd3a189vcVc

Fra : Martin [TMM]

Dato : 09-08-08 20:25

Per Beer Hansen wrote:
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Så er det da på tide med noget dansk.

Kim Larsen - Dans have, lod sig desværre ikke finde på røret, men den kan
evt nynnes. I kender den sikkert.

Flemming Bamse Jørgensen er der heller ikke ret meget af i røret, men han
lavede jo også (På en bænk i) Kongens Have.

Og for nu lige at slutte af med noget der rent faktisk kunne ende med noget
hørbart musik, så fandtes der jo også et par unge knøse der i 90'erne lavede
noget pop, lige efter bogen.. Min bog i hvert fald.
Savage Garden - I Want You
http://www.youtube.com/watch?v=oqGnsP4wOf0

Mvh
Martin

Fra : Per Hagemann

Dato : 09-08-08 22:13

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg takker for stafetten
>
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Gilbert O'Sullivan - In Mr. Moody's Garden

http://www.youtube.com/watch?v=Xypqasf0Cu8

Lasse & Mathilde - Jeg ved hvor der findes en have så skøn

kan ikke findes, men her er i hvert fald teksten:

http://www.ugle.dk/jeg_ved_hvor_der_findes_en_have.html

Fra : Per Hagemann

Dato : 09-08-08 22:18

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Vi kan også lige medtage en grandprixsang:

Calline & Olivier Toussaint - Les jardins de Monaco

http://www.youtube.com/watch?v=U7oZ63ZNLPE

Fra : Broegger

Dato : 10-08-08 07:37

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev news:489d9157$0
$90273$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg takker for stafetten
>
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Yes. Så kan vi få mit absolutte ynglingsnummer med Depeche Mode. My secret
Garden. http://www.youtube.com/watch?v=SClUyx0CBbc

Og et andet fedt nummer, og noget af en klassiker. CCR. HAVE you ever seen
the rain. http://www.youtube.com/watch?v=TS9_ipu9GKw

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Broegger

Dato : 10-08-08 07:38

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev

> [...]
> secret Garden. http://www.youtube.com/watch?v=SClUyx0CBbc
>
> Og et andet fedt nummer, og noget af en klassiker. CCR. HAVE you ever

Og så er der jo lige Mezzoforte og Garden Party. Så et smut til Island
http://www.youtube.com/watch?v=gmSDTutGyIw

Fra : Holst

Dato : 10-08-08 07:53

Broegger wrote:

> Og så er der jo lige Mezzoforte og Garden Party. Så et smut til Island
> http://www.youtube.com/watch?v=gmSDTutGyIw

Det minder mig om en af mine helt store fornøjelse i starten og midten
af 90'erne, nemlig alle Marillions album fra starten af 80'erne :)

Marillion - Garden Party
http://www.youtube.com/watch?v=r1_ydDEpA8g

Ja, jeg har altid foretrukket Fish frem for Steve Hogarth.

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 10-08-08 08:08

> Jeg takker for stafetten
>
> Dagens ord er Garden (have på dansk) og alt hvad dertil hører.

Jamen, så må vi da oxo ha' denne med. (Ham med stortrommen hedder Christian
Have)
Mabel - Boom boom
http://www.youtube.com/watch?v=N88fSvN2zG0

VH Pernille

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-08-08 10:55

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen

> Jamen, så må vi da oxo ha' denne med. (Ham med stortrommen hedder
> Christian Have)
> Mabel - Boom boom
> http://www.youtube.com/watch?v=N88fSvN2zG0

En god drejning, den får du stafetten for

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport