Klasisk musik spillet som rock.
Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 09-08-08 08:25

Ja det er lige det jeg søger. lidt lige som Den danske marfie laver dansk
top til rock. men jeg søger klasisk musik på denne måde.
Er der nogen her som kan hjølpe mig?

Thorbjørn

Fra : Broegger

Dato : 09-08-08 08:37

Thorbjørn W Spurre <spurre@image.dk> skrev

> Ja det er lige det jeg søger. lidt lige som Den danske marfie laver
> dansk top til rock. men jeg søger klasisk musik på denne måde.
> Er der nogen her som kan hjølpe mig?

Sky er et godt bud.
http://www.youtube.com/watch?v=_XUbYWSScRo
http://www.youtube.com/watch?v=nefhGDZ0EAc

Deres CD'er kan købes ret billigt rundt omkring.

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 09-08-08 09:34

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote in message
> [...]
> Hilsen Thomas
> Gode venner kan lave alting sammen,
> men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen. (Plys)

Ja noget i den stil. Men meget gerne men noget mere distortion. og gerne
noget af wolfgang Amadeus Mozart eller Antonio Vivaldi eller en af de andre
store og meget kende. Noget af det som "alle" kender...

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 09-08-08 14:45

Thorbjørn W Spurre wrote:
> Ja noget i den stil. Men meget gerne men noget mere distortion. og gerne
> noget af wolfgang Amadeus Mozart eller Antonio Vivaldi eller en af de andre
> store og meget kende. Noget af det som "alle" kender...

Hvad med en tur til Århus?:

Bach, Rachmaninov, Mozart m.fl. som HipHop og Rap

Aarhus Festuge, 29. August-7. September
http://www.aarhusfestuge.dk/
http://tinyurl.com/6olvwx
http://www.aoa.dk/musik/mozart-tilsat-hip-hop-og-rap

mvh
Niels

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 09-08-08 17:08

"Niels U. Kristiansen" <niels.u.kristiansen@stofanet.dk> wrote in message

> Hvad med en tur til Århus?:
>
> Bach, Rachmaninov, Mozart m.fl. som HipHop og Rap

> [...]

Hmm. ja det var moske også noget. men dog helst som rock.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-08-08 17:26

Således skrev Thorbjørn W Spurre den Sat, 9 Aug 2008 18:08:26 +0200:

>Hmm. ja det var moske også noget. men dog helst som rock.

Yngwie Malmsteen, Stratovarius og alle de andre
spade-fræser-puddelhunde-frisure-bands fra slutfirserne burde kunne
levere noget.

Skal det være knapt så instrumentorienteret, kommer jeg til at tænke
på Trans-Siberian Orchestra, som er ret så symfonisk, men stadig rock.

Knud
--
A much wittier reply came to mind immediately after I clicked the
'Send' button.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-08-08 17:46

Således skrev Knud Winckelmann den Sat, 09 Aug 2008 18:26:15 +0200:

>Skal det være knapt så instrumentorienteret, kommer jeg til at tænke
>på Trans-Siberian Orchestra, som er ret så symfonisk, men stadig rock.

Se om du kan finde "Beethoven's Last Night" med TSO, så burde du været
dækket rigeligt ind.

Knud
--
"Drums must never stop. Very bad if drums stop."
"Why? What will happen if the drums ever stop?"

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 10-08-08 09:00

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message

> [...]
> --
> "Drums must never stop. Very bad if drums stop."
> "Why? What will happen if the drums ever stop?"

Jeg tror at du ramte plæt der. Nu vænter jeg på at de kommer

Fra : Max

Dato : 09-08-08 20:58

Hej Thorbjørn

> dansk top til rock. men jeg søger klasisk musik på denne måde.
> Er der nogen her som kan hjølpe mig?

Hvis du vil lytte til enkelt numre, jå så er der f.eks. Dave Edmunds
med "Sabre Dance".

--
Mvh Max

Fra : Aage Jæger

Dato : 11-08-08 11:41

http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 12-08-08 17:39

"Aage Jæger" <aage@ingenspam.invalid> wrote in message
> "Thorbjørn W Spurre" <spurre@image.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8

Ja der er sagerne. Bare synd at de ikke udgiver det på cd. eller selger det
til Download.