Flash af nokia 6150
Fra : Kim Christiansen

Dato : 19-07-01 08:52

Hej

Får en fejl når jeg prøver at flashe subj.

Phone NOT Respond (boot count)

Er der en der ved hvad det betyder??

Kim

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-07-01 09:54

Kim Christiansen skrev:

> Hej
>
> Får en fejl når jeg prøver at flashe subj.
>
> Phone NOT Respond (boot count)

Prøv med nogle forskellige f_loader.bin filer eller en anden boot fil..

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Kim Christiansen

Dato : 19-07-01 10:09

Hej Boris

Det har jeg prøvet, men uden held

Har du en f_loader.bin der virker til en 6150??

Kim

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-07-01 11:17

Kim Christiansen skrev:

> Det har jeg prøvet, men uden held
>
> Har du en f_loader.bin der virker til en 6150??

Hvad er flash id'en?

/bm

Fra : Kim Christiansen

Dato : 19-07-01 11:23

Hvad mener du med flash id???

Er det softwareversionen??

Fra : Benny Harsk

Dato : 21-07-01 14:27

"Kim Christiansen" skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med flash id???

Hvis du prøver at tage en backup skriver den nogle tal hvad er de? Eks.
0088909...

> Er det softwareversionen??

Læs, ovenfor....
Hvad styresys. bruger du? Win95, -98, -ME eller -2000?

/Boris Mathiasen
Svar ikke på denne meddelse via. mail, det er ikke min computer den er
skrevet fra...

Fra : Kim Christiansen

Dato : 31-07-01 20:20

Der står: 00898890