Jysk Diner
Fra : Kim

Dato : 06-09-08 17:36

Hej

Vi skal bruge noget mad til en fest. Vi har snakket med et firma der hedder
"Jysk Diner" Er der nogen der kender dette firma. Jeg vil gerne høre både
godt og skidt hvis der er nogen der har erfaring med dette firma.

vh

Kim

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 07-09-08 08:35

"Kim" <kims@snailmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Jysk Diner" Er der nogen der kender dette firma. Jeg vil gerne høre både
> godt og skidt hvis der er nogen der har erfaring med dette firma.

Det er sjovt at læse deres menukort. Et skridt lige lukt tilbage i de sene
70'ere/tidlige 80'ere......
Det ligner en pengemaskine, og jeg turde aldrig købe mad af et
cateringfirma, der ikke tør oplyse hvilken vin de sælger, udover at det er
"husets"........

Anders
http://spisdrik.blogspot.com
www.vinkritik.dk

Fra : Nuser

Dato : 07-09-08 14:26

"Kim" Er der nogen der kender dette firma. > Kim

Vi fik mad derfra til min datter konfirmation i maj i år.

Maden var ok....ikke nogen gourmet oplevelse, men hvad kan man forlange til
omkring 100 kr kuverten ?

Der var RIGELIGT. Havde bestilt 20 kuverter til 20 voksne og 4 børn.
Bespiste 10 voksne dagen efter og havde stadig til en ordentlig gang
biksemad.

Maden kom til tiden, og var rimelig varm i termokasserne. Brødet var en
smule kedelig efter transport i plastposer.

Vi fik en buffe' med 3 slags kød, tarteletter, og salat. Srrub af mad var
pizza og vi have som eksra forret bestilt tunmousse.

Jeg købte selv drikkevarer.

Hilsen Nuser

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-09-08 04:57

On Sep 6, 6:36 pm, Kim <k...@snailmail.dk> wrote:
> [...]
> "Jysk Diner" Er der nogen der kender dette firma. Jeg vil gerne høre både
> godt og skidt hvis der er nogen der har erfaring med dette firma.

Vi har fået mad fra dem til en barnedåb.
Det var rigtigt godt og der var masser.
Bedre end Kokken og Jomfruen.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Kim

Dato : 08-09-08 23:57

"Christian B. Andresen" skrev i meddelelse
..
>Vi har fået mad fra dem til en barnedåb.
>Det var rigtigt godt og der var masser.
>Bedre end Kokken og Jomfruen.

Bedre end K & J - Tja der skal jo heller ikke særligt meget til for at gøre
det.

- Kim

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 09-09-08 06:46

On Sat, 06 Sep 2008 16:36:24 GMT, Kim <kims@snailmail.dk> wrote:

> [...]
>"Jysk Diner" Er der nogen der kender dette firma. Jeg vil gerne høre både
>godt og skidt hvis der er nogen der har erfaring med dette firma.

Det kan være, du allerede har set det, men der er en ret lang tråd med
både gode og dårlige oplevelser på SOL.DK

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=3&conference=203&posting=53516

---
Mvh.
Kasper Bergholt