kik lige her en gang
Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-07-01 23:14

Kig lige på: http://home13.inet.tele.dk/UnlockDK/flasher.htm hvis du er den
lykkelige ejer af en fls fil der ikke er der så send den venligst ind...
mvh Thomas
------------

jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre, og hvis
den skulle gå i stykker ved det får du en helt ny
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
Billiger kan det ikke blive
men ring på 51308219 og lad os få en snak om det
jeg bor i nr nebel og bor du tæt her på kan du jo komme forbi, hvis ikke kan
du sende den til mig og har jeg den den ene dag har du den retur den næste
dag

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 18-07-01 23:40

Thomas Madsen skrev:

> Kig lige på: http://home13.inet.tele.dk/UnlockDK/flasher.htm hvis du er
> den lykkelige ejer af en fls fil der ikke er der så send den venligst
> ind... mvh Thomas

Den side existere ikke!

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Morten B

Dato : 19-07-01 11:57

"Thomas Madsen" <tho@madsen.mail.dk> wrote in message
<snip>

Jeg synes du skulle tage at kigge her:

/Morten

Fra : Thomas Madsen

Dato : 19-07-01 21:16

nå for søren
mvh Thomas
-----------------

jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre,
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 og lad os få en snak om det bor i nr nebel

Fra : Morten B

Dato : 19-07-01 21:47

> nå for søren

Du kan da ikke først slynge et link ud som intet har med nogen debat at gøre
(og som derfor i virkeligheden er et opslag og hører til i
news:dk.opslag.internet), for derefter at give et så fantatisk som "nå for
søren".

Måske skulle du starte helt forfra i news:dk.velkommen og så komme tilbage
hertil når du har tjek på tingene?

/Morten

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 20-07-01 17:52

Fornemmer jeg en Misundelse over at Thomas Bare unlocker billigere end de
andre eller hvad er problemet egentligt.
Hilsen Lars

Fra : Morten B

Dato : 20-07-01 19:16

"Lars Lauritzen" <lars@lauritzn.dk> wrote in message
> Fornemmer jeg en Misundelse over at Thomas Bare unlocker billigere end de
> andre eller hvad er problemet egentligt.

Det har intet med priser eller noget som helst at gøre.
Det har noget at gøre med han markedsføring. Han bryder gang på gang de
regler som der er for gruppen, og trods et utal af venlige henstillinger
nægter han fortsat at rette sig efter dem.

Hvis alle vælger at gøre som Thomas og undlader at følge de regler der er
for grupperne kan vi lige då godt nedlægge alle grupperne og oprette en stor
news:dk hvor der vil herske total anarki.

Du kan i øvrigt læse reglerne for alle grupperne der findes på
http://www.usenet.dk/grupper.pl

/Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-07-01 19:35

Lars Lauritzen skrev:

>Fornemmer jeg en Misundelse over at Thomas Bare unlocker billigere end de
>andre

Det er fint med mig, Thomas kan gøre det gratis hvis han vil, det skal
han ikke høre et ondt ord om - det har han lov til.

>eller hvad er problemet egentligt.

Gang på gang overtræder Thomas netiketten og skriver i de forkerte
grupper. Hvis alle skrev så mange indlæg kun indeholdende "Jeg
unlocker for X kr" som Thomas, så ville gruppen drukne i disse indlæg
- og igen - indlæggene hører IKKE hjemme i gruppen.

Jeg ville også brokke mig hvis Thomas blev ved med at annoncere at han
havde giraffer til salg - det har intet med unlocking at gøre - men
handler 100% om det, at Thomas vælger at overtræde netiketten igen og
igen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 21-07-01 06:29

der står ordret i netetikette
----------
Signaturer
En signatur må maksimalt være på 4 linier á 72 tegn og skal indledes af "--
", altså [minus][minus][mellemrum

------------

Det kan så diskuteres om han gør det ??

Ellers har i ret.

Men dog er der andre annoncer der starter med at skrive:

"Dette er ikke en annonce!"

Som vel også befinder sig på kanten, men det råber man ikke op om,er det
fordi det er gratis !! eller er det en henvisning

Er det ikke også forkert.

Hilsen Lars

NB: forsøger ikke at være mægler bare at finde hoved og hale i det her.

Fra : Morten B

Dato : 21-07-01 11:37

> Som vel også befinder sig på kanten, men det råber man ikke op om,er det
> fordi det er gratis !! eller er det en henvisning

Der er ingen grund til at hakke på folk hvis de laver nogle små brud på
netiketten. Det skaber blot mere støj end bare at ignorere det og lade dem
finde ud af at de er galt af sig selv.
I tilfældet med Thomas var tingene gået helt over gevind og han slyngede om
sig med annoncer. Derfor var der nogle der reagerede og bad ham om at følge
reglerne.

/morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-07-01 12:03

Lars Lauritzen skrev:

> [...]
> Signaturer
>En signatur må maksimalt være på 4 linier á 72 tegn og skal indledes af "--

Kan det? Thomas har ændret sin signatur (dejligt), men den overholder
nu stadig ikke netiketten.

>Ellers har i ret.

Det er ikke signaturen der er det store problem. Problemet er, at
Thomas ikke vil/ville høre på os, når vi beder ham lade være med at
blive ved med at poste annoncer igen og igen.

>Men dog er der andre annoncer der starter med at skrive:
>"Dette er ikke en annonce!"
>
>Som vel også befinder sig på kanten, men det råber man ikke op om,er det
>fordi det er gratis !! eller er det en henvisning

Annoncer hører ikke hjemme i gruppen. Hvis folk en enkelt gang laver
en fejl, så tager jeg ikke det tunge skyts frem - men hvis man som
Thomas gang på gang poster annoncer, og ikke vil høre en disse på os,
så bliver jeg irriteret (om det som handlede om guldfisk!). Derfor har
jeg set mig nødsaget til at sende en klage til TDC.

>Er det ikke også forkert.

Ingen annoncer hører hjemme i gruppen. At nogle en enkelt eller to
gang (måske fordi de ikke ved det) gør det alligevel, det skader ikke
- men Thomas HAR fået det at vide MANGE GANGE - og det må altså betyde
at han BEVIDST overtræder netiketten. Hvis alle postede så mange
annoncer, så ville gruppen drukne og dø. Det ville da være ufedt.

PS! Du quoter forkert - kan jeg ikke få dig til at kigge på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html ? Og lige til Thomas, hvis
du også opfatter dette som et angreb, det er det ikke - jeg beder pænt
Lars om at kigge på siden - da det gør usenet meget nemmere at følge
med i, hvis man quoter som der står på denne side.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : MADS POULSEN

Dato : 25-07-01 01:03

"Lars Lauritzen" <lars@lauritzn.dk> skrev i en meddelelse

> NB: forsøger ikke at være mægler bare at finde hoved og hale i det her.

heh.. Det er da også svært med den måde du quoter på.. ;)

Mads.

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 30-07-01 20:16

"MADS POULSEN" <mads-poulsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> heh.. Det er da også svært med den måde du quoter på.. ;)
>
> Mads.

Nogle folk bruger deres tid på nettet på at finde andre folks fejl og
mangler jeg lærer bare af det, bruger dog ikke min tid på at kommentere det.

>. ;)

Hvis det var et forsøg på at sende en smiley så var det nok bedre med

Se evt. http://nychat.opasia.dk/funcolor.php3#smiley der er der virkelig
hjælp at hente

LOL