stegeplade til pandekager søges ...
Fra : MLN

Dato : 25-08-08 20:42

Hej Gruppe

Jeg var lige på Ringsted festival og blev kureret for seriøse tømmermænd
flere gange hos Futtes pandekager.
Så tænker jeg nu et stykke tid efter at sådan en rund stegeplade de står og
laver pandekagerne på er jeg da nødt til at eje.
Jeg kan bare ikke finde sådan en nogen steder ..... kan I hjælpe mig ????

De venligste hilsener
Martin

Great minds discuss ideas
Average minds discuss events
Small minds discuss people

Fra : Max

Dato : 25-08-08 21:06

Hej MLN

http://www.hwl.dk/ skriv MPP i søgefeltet.

--
Mvh Max

Fra : Michael Knudsen

Dato : 26-08-08 02:24

On Aug 25, 9:42 pm, "MLN" <martinFJER...@mln.dk> wrote:

> Så tænker jeg nu et stykke tid efter at sådan en rund stegeplade de står og
> laver pandekagerne på er jeg da nødt til at eje.

Har en sådan plade nogle helt oplagte fordele sammenlignet med en
ganske almindelig stegepande?

--
Michael Knudsen

Fra : Max

Dato : 26-08-08 09:31

Hej Michael

> Har en sådan plade nogle helt oplagte fordele sammenlignet med en
> ganske almindelig stegepande?

Ja, ø40 cm og 3,6 kW

--
Mvh Max

Fra : Michael Knudsen

Dato : 26-08-08 03:05

On Aug 26, 10:31 am, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Ja, ø40 cm og 3,6 kW

Ahh! Jeg havde ikke lagt mærke til størrelsen. Det bliver sgu nogle
ordentlige pandekager

--
Michael Knudsen

Fra : Kim

Dato : 26-08-08 12:57

"Michael Knudsen" <micknudsen@gmail.com> skrev i meddelelse

>Ahh! Jeg havde ikke lagt mærke til størrelsen. Det bliver sgu nogle
>ordentlige pandekager

Ja og så koster de kun lige under 4k - Jeg tror jeg tager 3

-Kim

Fra : Max

Dato : 26-08-08 13:44

Hej Kim

> Ja og så koster de kun lige under 4k - Jeg tror jeg tager 3

Ja til den pris kunne man nu hurtigt bikse en sammen selv.

--
Mvh Max

Fra : Michael Knudsen

Dato : 26-08-08 06:54

On Aug 26, 1:56 pm, "Kim" <kiminfa...@FJERNESyahoo.dk> wrote:

> Ja og så koster de kun lige under 4k - Jeg tror jeg tager 3

Naturligvis. De første pandekager skulle jo nødigt nå at blive kolde,
inden de sidste er færdige

--
Michael Knudsen

Fra : Max

Dato : 26-08-08 14:11

Hej Michael

> Naturligvis. De første pandekager skulle jo nødigt nå at blive kolde,
> inden de sidste er færdige

Pandekager skal direkte fra panden og så i munden, alt andet
er en dårlig uskik der kun ødelægger den gode smag :)

--
Mvh Max

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 27-08-08 14:24

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> Hej Michael

> Pandekager skal direkte fra panden og så i munden, alt andet
> er en dårlig uskik der kun ødelægger den gode smag :)

Ja og så kan man lige nå at æde den ene mens man bager den næste

Steen.

Fra : Max

Dato : 27-08-08 14:39

Hej Steen

> Ja og så kan man lige nå at æde den ene mens man bager den næste

Og der er noget meget socialt over det, f.eks. når knægten har en 3-4
kammerater til spisning (de er omkring 16-17år), ja så kan jeg godt
stå en 3-4 timer og bage pandekager til dem, det giver en masse
snak som det kan være svært at få frem i hverdagen ellers.

--
Mvh Max

Fra : Jan Boegh

Dato : 01-09-08 07:32

Max wrote:

> Pandekager skal direkte fra panden og så i munden, alt andet
> er en dårlig uskik der kun ødelægger den gode smag :)

Njaee - en omgang genopvarmning i en sauce bestående af smør, sukker og
appelsinsaft (evt. et par andre småting) efterfulgt af en flambering med
cognac er nu ikke at kimse af ;.)

vh
jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html

Fra : Max

Dato : 01-09-08 07:39

Hej Jan

> Njaee - en omgang genopvarmning i en sauce bestående af smør, sukker
> og appelsinsaft (evt. et par andre småting) efterfulgt af en
> flambering med cognac er nu ikke at kimse af ;.)

Mister de ikke den papirstynde sprøde kant ved den behandling ?

Ps: hvad med at rulle dem kolde med lækker creme ?

--
Mvh Max