Stempelkande til to eller tre personer
Fra : Herbert

Dato : 25-08-08 10:43

Hej,

Hvor finder jeg en stempelkande til to-tre personer?

Jeg bor i KBH.

Jeg vil helst undgå nethandel - men kom dog gerne med forslag.

Mvh
Herbert

Fra : Max

Dato : 25-08-08 12:28

Hej Herbert

> Hvor finder jeg en stempelkande til to-tre personer?

Hos den nærmeste isenkræmmer, f.eks. dem fra
Bodum findes i mange størrelser.

--
Mvh Max

Fra : Erik Olsen

Dato : 25-08-08 15:50

Max wrote:
> Hej Herbert

> Hos den nærmeste isenkræmmer, f.eks. dem fra
> Bodum findes i mange størrelser.

Jeg har købt vores 1 l Bodum hos Alstrøm.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Thomas

Dato : 25-08-08 05:42

Ikea er en mulighed. De har to størrelser der minder om Bodums (stål
og glas). Sidst jeg så dem, var den store (otte kopper) billigere end
den lille!
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/86134985
Den her har jeg aldrig set før:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50112868

Bodum har også en der er lavet helt i stål. Den er god til at holde
kaffen varm i 20-30, hvis man varmer den op først. Den fåes i tre
størrelser.
http://www.bodum.com/b2c/index.asp?shpId=6&id=1303-16&famId=10&famSubId=1001

Mvh
Thomas