Inspiration: Tire Bouchon, Lyon -- svinekø~
Fra : Kasper Bergholt

Dato : 21-08-08 20:19

Kære gruppe!

Efter at have været igennem ugegrydeeksperimentet trængte jeg til lidt
nye gastronomiske inputs. Jeg er glad for Lyon og såvel de fine
michelin-restauranter dér -- fx Matthieu Vianney -- som den mere
hverdagsagtige bondske kost.

Jeg læste, at en ny vinbar/bouchon var åbnet, og det måtte prøves. To
besøg -- for at drikke et glas vin i første omgang -- og i anden at
smage lidt mad -- har ledt til følgende anmeldese og opskrift:

Om svinekød & bouchons -- koteletter & 'Tire Bouchon'

http://www.bergholt.net/tire_bouchon_lyon_koteletter.html

---
Mvh.
Kasper Bergholt