Opskrift på hjemmebagt rugbrød?
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-08 20:06

Goddag
Jeg kunne godt tænke mig at give ungerne hjemmebagt rugbrød med i
skole, er der nogen der har en let opskrift for en nybegynder, uden jeg
skal ud og købe alskens engredienser, jeg ikke normalt bruger?

Fra : Hauge

Dato : 19-08-08 20:09

iSteen wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at give ungerne hjemmebagt rugbrød med i
> skole, er der nogen der har en let opskrift for en nybegynder, uden
> jeg skal ud og købe alskens engredienser, jeg ikke normalt bruger?

Kan anbefale den færdige melblanding som Lidl har..

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-08 21:55

On 2008-08-19 21:08:34 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> said:

> Kan anbefale den færdige melblanding som Lidl har..
>
> Mvh Hauge

Det er da første gang jeg har hørt positivt om Lidl, måske skulle man
køre forbi en dag

Fra : Max

Dato : 19-08-08 21:58

Hej iSteen

> Det er da første gang jeg har hørt positivt om Lidl, måske skulle man
> køre forbi en dag

Så må du have hørt på de forkerte mennesker, jeg kan da fortælle
meget godt om Lidl.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-08 15:07

On 2008-08-19 22:58:14 +0200, "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> said:

> Hej iSteen

> Så må du have hørt på de forkerte mennesker, jeg kan da fortælle
> meget godt om Lidl.

I hvert fald kan jeg berette, at jeg var forbi Lidl i dag, og de havde
et stort udbud af melblandinger, til en tier stykket, så jeg har ikke
noget at brokke mig over

Fra : Kirsten Marker

Dato : 20-08-08 16:16

Hej!

Fra torsdag den 21.ds. har Netto 2 forskellige rugbrødsblandinger på tilbud
til kr. 7.46 stk.
det er da billigt. Jeg er blevet træt af at bage mine rugbrød selv (surdej)
det er et stort arbjde, og resultatet er så forskelligt og er de hjemmebagte
rugbrød ikke blevet gode, varer sådanne brød meget længe i min husholdning,
det ærgrer mig så grufuldt endnu engang at være hoppet på vognen med
hjemmelavede rugbrød., så nu køber jeg færdige rugbrødsblandinger på tilbud
og evt. tilsætter flere korn, revne gulerødder eller malt og honning efter
smag.

mvh/kirsten

Fra : jos

Dato : 20-08-08 15:16

iSteen wrote:
> [...]
> skole, er der nogen der har en let opskrift for en nybegynder, uden
> jeg skal ud og købe alskens engredienser, jeg ikke normalt bruger?

mel, salt, sukker og lidt surmælk/kærnemælk !

taler vi om flere ingredienser til hjemmelavet rugbrød? - måske en sjat
øl??

finn

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 20-08-08 16:54

iSteen wrote:

> [...]
> skole, er der nogen der har en let opskrift for en nybegynder, uden
> jeg skal ud og købe alskens engredienser, jeg ikke normalt bruger?

Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen DK
http://www.modelbaneteknik.dk/