Dette er ikke en kok
Fra : paladsrevolution@gma~

Dato : 17-08-08 05:47

Fra : Emil

Dato : 17-08-08 18:38

paladsrevolution@gmail.com wrote:

>http://www.berlingske.dk/article/20080815/madogdrikke/80815137/

Enhver er sin egen lykkes smed.

Se så resultatet her:
<http://www.berlingske.dk/article/20080816/madogdrikke/708160016/>

Citat start:
Så når vi højdepunktet, som jeg har gået og ventet på hele dagen:
Kaninhjernerne, to styks ikke meget større end valnødder, som kun har
fået ganske lidt varme, så de stadig er blævrende og halvrå, garneret
med lidt østers og kranse af søanemoner – alt sammen serveret i en
halvgelé af dild, som er meget japansk i konsistensen. En velsmagende
og mesterlig ret, synes jeg, om end jeg er på det rene med, at 95
procent af den danske befolkning vil finde den afskyelig – om ikke ved
tanken om spise hjernen på en sød lille ninus, så på grund af de rå
blævrende konsistenser.
Citat slut!

Kald ham kok, madgeni, kunstner, finansgeni eller galning. Valget er
dit.

m.v.h. Emil