Anbefalinger af hvidvin - hvad skal vi væl~
Fra : EnjoyNews

Dato : 09-08-08 13:53

Hej

Jeg drikker slet ikke vin og har heller ikke forstand på det.. men vi skal
bruge noget hvidvin, enten i karton eller bag in box til rimelige penge ..
det er til voksne mennesker til en dansefest +45 uden mad..

Har I nogen idéer til hvilken/hvilke hvidvine vi kan bruge til dette ?

På forhånd tak.
Michael

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 09-08-08 15:21

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er til voksne mennesker til en dansefest +45 uden mad..
>
> Har I nogen idéer til hvilken/hvilke hvidvine vi kan bruge til dette ?

SKAL det være BiB, eller må det godt bare være billigt og ok?

Så er Lauca Lauquita Sauvignon Blanc 2006 fra Nordic Wineclub en oplagt vin.
Koster under 30 kroner(for medlemmer).

www.nordicwineclub.dk (nej, jeg har ingen interesser i stedet)

Anders
www.vinkritik.dk
http://spisdrik.blogspot.com

Fra : EnjoyNews

Dato : 10-08-08 17:55

"Anders Halskov-Jensen" <anders@vinkriiitiiiik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så er Lauca Lauquita Sauvignon Blanc 2006 fra Nordic Wineclub en oplagt
> vin. Koster under 30 kroner(for medlemmer).

Det skal være karton eller bib ja,... vi har ikke mulighed for at opbevare
for mange flasker. men tak for budet..
Andre bud måske ?

Mvh
Michael

Fra : Lars

Dato : 09-08-08 16:45

EnjoyNews skrev:
> [...]
> det er til voksne mennesker til en dansefest +45 uden mad..
>
> Har I nogen idéer til hvilken/hvilke hvidvine vi kan bruge til dette ?

Måske denne her:

http://www.berlingske.dk/article/20080725/madogdrikke/707250009/

Fra : EnjoyNews

Dato : 10-08-08 17:56

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Måske denne her:
>
> http://www.berlingske.dk/article/20080725/madogdrikke/707250009/

Tak for linket - det kigger jeg nærmere på... andre bud er meget velkomne.

Mvh
michael