Hvad hedder den øl, som er den bedste i
Fra : Guds udsending

Dato : 05-08-08 18:13

Hvad hedder den øl, som er den bedste i forhold til prisen?

Personligt kan jeg godt lige Harboe premium pilsener og
Harboe Dunkel. Jeg kan også godt lige Ceres top. Jeg gider
ikke købe de der dyre specialøl, for jeg synes ikke rigtig
det kan betale sig. Af de allerbilligste øl kan jeg bedst
lide Harboe classic. Jeg synes de der odin og dansk pilsner
smager ens, men det kan være det er indbildning.

Fra : Max

Dato : 05-08-08 18:23

Hej

> Hvad hedder den øl, som er den bedste i forhold til prisen?

En Skibsøl fra Refsvindinge.

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-08 18:15

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i en meddelelse

> Hvad hedder den øl, som er den bedste i forhold til prisen?

Skriv under eget navn, Frank Leegaard, så kan det være, nogen gider svare
dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 05-08-08 18:26

> [...]
> lide Harboe classic. Jeg synes de der odin og dansk pilsner
> smager ens, men det kan være det er indbildning.

Dansk Pilsner er Carlsberg/Tuborg bryg, der ikke lever op til standard, men
som sådan ikke fejler noget.
Et godt bud på en CBA-værdig øl er Vestfyens Ale, som Aldi sælger.

Anders
www.vinkritik.dk
http://spisdrik.blogspot.com

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 05-08-08 12:52

On 5 Aug., 19:26, "Anders Halskov-Jensen" <and...@vinkriiitiiiik.dk>
wrote:

> Et godt bud på en CBA-værdig øl er Vestfyens Ale, som Aldi sælger..

Enig.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 05-08-08 20:07

On Tue, 5 Aug 2008 19:26:07 +0200, Anders Halskov-Jensen wrote:

> [...]
> som sådan ikke fejler noget.
> Et godt bud på en CBA-værdig øl er Vestfyens Ale, som Aldi sælger.

Kan kun være enig; Ale'en er rigtig god. Men det er Aldi's "Danish Pride"
nu osse, den kommer også fra Vestfyen. Så vidt jeg husker, koster de begge
4,95. Ikke en herregård og langt at foretrække frem for discountpilsnere.

Mikrobryggerier bruger kun deres malt een gang, hvorefter mæsken sælges som
kvæg- og hønsefoder. Nogle bryggerier genbruger den og trækker et bryg mere
ud af den, nogle få bruger den 3. gang, ganske enkelte 4. gang, men der er
kun eet bryggeri der presser den femte gang. Gæt hvilket?
..
..
..
Scroll ned
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Rigtigt! Harboe
--
/ Mikkel

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-08-08 20:14

Guds udsending <nej@falungong.cc> wrote in news:48988a16$0$90275$14726298
@news.sunsite.dk:

> Hvad hedder den øl, som er den bedste i forhold til prisen?

Naboens?

Fra : Max

Dato : 05-08-08 20:26

Hej Kent

> Naboens?

Ja, gratis øl er også en af mine favoriter :)

--
Mvh Max

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 05-08-08 20:35

Max wrote:
> Hej Kent

> Ja, gratis øl er også en af mine favoriter :)

Smager gratis øl altid godt? Det er ikke min erfaring.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen DK

Fra : Max

Dato : 05-08-08 20:44

Hej Erik

> Smager gratis øl altid godt? Det er ikke min erfaring.

Så skift naboer :)

--
Mvh Max

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 05-08-08 20:51

Max wrote:
> Hej Erik

> Så skift naboer :)

Næh, jeg vil hellere købe mit øl selv, så ved jeg hvad jeg får.

Fra : Hauge

Dato : 05-08-08 20:56

Erik Olsen DK wrote:
> Næh, jeg vil hellere købe mit øl selv, så ved jeg hvad jeg får.

Så kan jeg anbefale "1795" der kan, hvis man er heldig, købes i halv-liters
i Alta for en ti'er..
Det er en mørk Tjekkisk lager, den smager faktisk ret godt, kan klart
anbefales.

Mvh hauge

Fra : Max

Dato : 05-08-08 20:58

Hej Erik

> Næh, jeg vil hellere købe mit øl selv, så ved jeg hvad jeg får.

Det er da bedre at din nabo køber øl til dig du kan lide :)

--
Mvh Max

Fra : Linde

Dato : 05-08-08 22:06

"Guds udsending" <nej@falungong.cc> skrev i meddelelsen
> [...]
> lide Harboe classic. Jeg synes de der odin og dansk pilsner
> smager ens, men det kan være det er indbildning.

Jeg kom lige til at tænke på Burgen Pils og Grafenwalder fra Lidl...det er
tyske pilsnere brygget efter reinheitsgebot, til noget der linger 10
kroner/literen. De er begge superfriske og perfekt bitre til sommervarmen,
fra køl. Eneste anke kunne være skummet, der ikke er så tykt og holdbart,
men ryger den i løgneren fra dåse er det jo ligemeget.

Mvh
Linde

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-08-08 10:21

On Aug 5, 7:12 pm, Guds udsending <n...@falungong.cc> wrote:

> Hvad hedder den øl, som er den bedste i forhold til prisen?

Det er i mine øjne helt sikkert Limfjordsporter (Thisted Bryghus). Det
er mig ubegribeligt, at man kan lave en så god og spændende øl til en
så lav en pris (omkring de ti kroner).

--
Michael Knudsen

Fra : Rainman

Dato : 06-08-08 17:46

Michael Knudsen wrote:

> Det er i mine øjne helt sikkert Limfjordsporter (Thisted Bryghus). Det
> er mig ubegribeligt, at man kan lave en så god og spændende øl til en
> [...]
Hvem forhandler vidunderet?

Fra : ASKF

Dato : 08-08-08 01:01

Rainman ytrede sig i <g7ckg7$5g$2@newsbin.cybercity.dk> med dette:

>Hvem forhandler vidunderet?

Det er der nok ret stor forskel på afhængig af hvor i landet du befinder
dig. I Ålborg føres den af Føtex/Bilka, Superbrugsen, SuperBest og en
stor andel af koisker og småkøbmænd.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-08-08 14:07

On Aug 6, 6:45 pm, Rainman <rain...@rainman.com> wrote:

> Hvem forhandler vidunderet?

Det kommer nok an på, hvor du befinder dig i landet. I Randers kan den
blandt andet findes i Super Best.

--
Michael Knudsen