Re: God kokkekniv
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 05-08-08 14:43

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> on tirsdag 5. august 2008 at 15:25 +0100
wrote:
>Forhåbentligt ikke. Det ville da godt nok være et trælst liv at skulle
>omgåes den slags mennesker til hverdag.
>Og til dem der spørger hvorfor: Læs tilbage i tråden, magen til
>ordkløveri
>og snopperi findes der næppe i nogen andre fora på hverken usenet eller i
>det virkelige liv. Og ja jeg ved det JensB, jeg har taget en tudekiks.

Aj altså, det er da godt nok synd.

Har nu ikke lige lagt mærke til at der er nogle der snobber, derimod er
der nogle der har voldsomme fordomme, hvor Ole efter min stilfærdige
opfattelse er en af dem.

Men hvis vi der bruger gruppen er trælse at have med at gøre, så håber jeg
for dig at du er mere heldig næste gang du skal finde en usenet-gruppe

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 05-08-08 15:04

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men hvis vi der bruger gruppen er trælse at have med at gøre, så håber jeg
> for dig at du er mere heldig næste gang du skal finde en usenet-gruppe

Det er jeg da fløjtende ligeglad med. Jeg har aldrig haft brug for at spørge
jer om noget og får det nok heller aldrig, der er jo rigeligt med kilder
rundt omkring.
Derfor kan jeg jo godt læse med og kommentere en gang imellem når jeg synes
det er passende som f.eks. denne gang mundhuggeri der altid opstår når de
altvidende går rigtigt igang. Vorherre bevares hvor en gang ævl der kan
komme ud af et simpelt spørgsmål. Jeg har da fulgt med længe nok til at jeg
aldrig ville drømme om at spørge jer om noget.

Steen.

Fra : Hauge

Dato : 05-08-08 15:05

Steen Jakobsen wrote:
> Vorherre bevares hvor en
> gang ævl der kan komme ud af et simpelt spørgsmål.

Man undres jo så over, hvordan det kan være du selv er den mest ævlende i
denne tråd.. Men ok, sådan er der jo så meget.

> Jeg har da fulgt
> med længe nok

Men intet forstået.

/Hauge

Fra : Max

Dato : 05-08-08 15:46

Hej Steen

> gang ævl der kan komme ud af et simpelt spørgsmål. Jeg har da fulgt
> med længe nok til at jeg aldrig ville drømme om at spørge jer om
> noget.

Hvad laver du egentlig her, du bryder dig jo ikke om selskabet ?

--
Mvh Max

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 05-08-08 16:38

> Hej Steen

> Hvad laver du egentlig her, du bryder dig jo ikke om selskabet ?

Man har jo lov at håbe og så kan jeg jo følge med i hvad der er fint i tiden
hvis jeg skulle få lyst til at konversere med nogen af dem med de rigtige
meninger.

Steen.

Fra : Max

Dato : 05-08-08 16:43

Hej Steen

> Man har jo lov at håbe og så kan jeg jo følge med i hvad der er fint
> i tiden hvis jeg skulle få lyst til at konversere med nogen af dem
> med de rigtige meninger.

Hvad mener du med "de rigtige meninger" ?

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 05-08-08 17:22

Hej Max
Max wrote:
> Hvad mener du med "de rigtige meninger" ?

Det er dem der bruger tungen til at slikke hinanden i måsen med, de har
åbenbart den rigtige mening. ;)

Mvh Hauge

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 05-08-08 18:32

On Tue, 5 Aug 2008 16:03:41 +0200, "Steen Jakobsen" <ingen@post.dk>
wrote:

> [...]
>komme ud af et simpelt spørgsmål. Jeg har da fulgt med længe nok til at jeg
>aldrig ville drømme om at spørge jer om noget.

Jeg bliver lidt nysgerrig. Hvad/hvordan ville du have svaret den
oprindelige spørgsmålsstiller, Valentin?

I min optik så har vi været bredt omkring. Fra gamle, billige, men
superskarpe jernknive, over nyere stålknive til det fineste japanske
stål. Hvordan den diversitet kan være et problem, forstår jeg ikke.

---
Mvh.
Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net (Bergholts opskrifter)

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-08-08 15:25

Frank Løkkegaard skrev:

> derimod er
> der nogle der har voldsomme fordomme, hvor Ole efter min stilfærdige
> opfattelse er en af dem.

Det har jeg helt sikkert, men dem mener jeg ikke at have givet udtryk
for her. Hvilke fordomme tænker du på?

Fra : Max

Dato : 05-08-08 15:46

Hej Ole

> Det har jeg helt sikkert, men dem mener jeg ikke at have givet udtryk
> for her. Hvilke fordomme tænker du på?

Du ved da at dem der er af en anden mening er fordomsfulde :)

--
Mvh Max