Buffet som også indeholder sushi??
Fra : PallePOT

Dato : 05-08-08 12:17

Hejsa

Er der ikke en der kan anbefale eller i hvertfald ved hvor vi finder en
restaurant som har en buffet som også indeholder sushi??

Restauranten skal være i Nordjylland og gerne nord for Aalborg

På forhånd tak!

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 06-08-08 10:32

PallePOT skrev:
> [...]
> restaurant som har en buffet som også indeholder sushi??
>
> Restauranten skal være i Nordjylland og gerne nord for Aalborg

Hmm .. njae. Men mange kinesiske restauranter har jo forskellige mere
eller mindre lødige buffeter, hvor man kan tilkøbe Sushi fra menukortet.
Jeg tror desværre Sushi er lidt for dyrt for de fleste steder at lade
indgå i en standardbuffet.

At tilkøbe 4-6 stykker sushi til en buffet koster typisk 50-75kr.

Hilsen Jesper

Fra : PallePOT

Dato : 06-08-08 10:40

> [...]
> indgå i en standardbuffet.
>
> At tilkøbe 4-6 stykker sushi til en buffet koster typisk 50-75kr.

Nix....jeg har prøvet en i Kalundborg hvor sushi'en var med i prisen. Og
både restauranten og maden var yderst lækker.

Men kender du nogen restauranter her oppe i nordjylland hvor man kan tilkøbe
det?? Og gerne nord for Aalborg.

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-08-08 18:19

PallePOT wrote:

> Er der ikke en der kan anbefale eller i hvertfald ved hvor vi finder
> en restaurant som har en buffet som også indeholder sushi??
>
> Restauranten skal være i Nordjylland og gerne nord for Aalborg

Karma i Frederikshavn laver en glimrende sushi. Om de har det som en del af
en menu, kunne du jo finde ud af ved at give dem et ring.

vh
Jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html