Seertal i biografen
Fra : PerX ...

Dato : 29-08-08 21:22

Ja eller hvad man nu kalder det *g*

Jeg faldt over denne side for england:

http://www.ukfilmcouncil.org.uk/14634

Det er jo meget interessant (især at Mamma Mia har slået Dark Knight
*g*), findes der noget ligendende for Danmark?

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-08-08 21:50

For US boxoffice er der www.boxofficemojo.com

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-08 14:33

In article <48b860f3$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
spak@spak.dk.com says...

Fra : Peter Larsen

Dato : 30-08-08 16:19

> In article <48b860f3$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> spak@spak.dk.com says...

> "findes der noget ligendende for Danmark?"

har jeg stødt dig meget ved poste at det link?

Fra : PerX ...

Dato : 01-09-08 01:59

In article <48b964f5$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
spak@spak.dk.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> har jeg stødt dig meget ved poste at det link?

En anelse.

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-09-08 02:55

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <48b964f5$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> spak@spak.dk.com says...

> En anelse.

Det beklager jeg dybt.

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-08 03:37

In article <48bb4b83$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, hej@hog.dj
says...

> Det beklager jeg dybt.

Tak *snøft* ;)

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-08-08 00:47

PerX ... skrev:
> [...]
>
> Det er jo meget interessant (især at Mamma Mia har slået Dark Knight
> *g*), findes der noget ligendende for Danmark?

http://www.dfi.dk/talogstatistik/biograftal/biograftal.htm

Mikkel
--
www.lakjer.dk/mikkel/

Fra : PerX ...

Dato : 30-08-08 14:34

In article <48b88a59$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>, mikkel@fabel.dk
says...

> http://www.dfi.dk/talogstatistik/biograftal/biograftal.htm

Det er kun for danske film ikke biograferne

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-08-08 18:34

PerX ... skrev:
> In article <48b88a59$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>, mikkel@fabel.dk
> says...

> Det er kun for danske film ikke biograferne

Næ. Prøv at se på siden igen.

Fra : PerX ...

Dato : 01-09-08 02:06

In article <48b9846e$0$90273$14726298@news.sunsite.dk>, mikkel@fabel.dk
says...

> Næ. Prøv at se på siden igen.

Hvis man spørger om noget og opgiver en link, så er det fordi linken er
relevant og bør kigges på. British film council opdatere listen hver
uge, de præsenere ikke et støvet excel document som gælder et år bagud.
Dvs, det jeg spurgte om var om der fandtes et dansk site som viste disse
tal uge for uge. Men det var der åbenbart ikke.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 01-09-08 14:31

PerX ... skrev:
> [...]
> Dvs, det jeg spurgte om var om der fandtes et dansk site som viste disse
> tal uge for uge. Men det var der åbenbart ikke.

Uh, du har vist fået det forkerte ben ud af sengen i dag, hvad?

Fra : PerX ...

Dato : 06-09-08 03:37

In article <48bbee80$0$90270$14726298@news.sunsite.dk>, mikkel@fabel.dk
says...
> PerX ... skrev:
>
> Uh, du har vist fået det forkerte ben ud af sengen i dag, hvad?

I dette liv.